Kundtjänstmedarbetare till Södertälje
Tyfon Svenska AB / Butikssäljarjobb / Södertälje
2014-05-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Södertälje" (publicerad 2014-06-11) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tyfon Svenska AB i Södertälje Vilka är vi?
Vi är en internetoperatör som levererar bredband och telefonitjänster till företag,
kommuner och privatpersoner över hela landet.
Vi är gasell-2013 med 14 anställda och omsätter ca 60 miljoner med god lönsamhet
(AAA ratade de senaste 7 åren).
Bolaget grundades 1997 och grundarna är fortfarande både ägare och anställda i bolaget.
Tyfon har utsetts till årets bredbandsoperatör och till ett av Sveriges och Europas mest snabbväxande teknikföretag (Fast-50 och Fast-500) av Deloitte.
Tyfon Svenska AB befinner sig i ett expansivt läge och behöver nu utöka vår konsument kundtjänst ytterligare.
Vem är du?
• En driven person som trivs i ett ungt och piggt gäng
• Minst två års arbetslivserfarenhet samt gymnasiekompetens
• Du brinner för att hjälpa kunder över telefon och mail och kan se lösningar istället för problem
• Du är strukturerad i ditt arbete
• Du är van att arbeta i team men ändå en självgående individ
• Du har tidigare jobbat inom kundtjänst eller liknande serviceyrken
• Du har god datorvana
• Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift
• Du talar flytande svenska och god engelska är ett krav
Publiceringsdatum2014-05-13Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
08.00-17.00 Provanställning tillämpas
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan sker endast via mail
jobb@tyfon.net bifoga cv, personligt brev och märk mailet med "Kundtjänst"
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@tyfon.netFöretagTyfon Svenska AB
AdressTyfon Svenska AB
BOX 320
15124 SÖDERTÄLJE
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 1872879
Observera att sista ansökningsdag har passerat.