Kundtjänstmedarbetare till SL:s kundtjänst!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
2017-05-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till SL:s kundtjänst!" (publicerad 2017-07-11) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping, Norrköping, Solna, Stockholm, Borås eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Borås, Stockholm och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.

Vårt kontor i Linköping letar nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: SL.

Publiceringsdatum
2017-05-12

Dina arbetsuppgifter
SL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL- trafiken. Som kundtjänstmedarbetare på SL:s kundtjänst svarar du på frågor från resenärer som berör resvägar och tider inom ansvarsområdet för Stockholms Lokaltrafik. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration. Du ska alltid på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Vi erbjuder dig:

En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag: SL.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.
Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till och med söndag mellan 06.00 - 23.00.

Anställningsgrad:

Provanställning alternativt allmän visstidsanställning 80%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Start:

Maj 2017.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-05-22. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-generalist Josefin Danielsson, josefin.danielsson (mailto:camilla.backelin@releasy.se).

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Danielsson 0771-350 900

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping

Kontorsadress
Teknikringen 6 , Linköping

Jobbnummer
3495952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: