Kundtjänstmedarbetare till Samtrans

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-10-18

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Samtrans har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Samtrans en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som
en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget
Samtrans Omsorgsresor är en del av Nobina-koncernen, Nordens största kollektivtrafikföretag. Varje år utför Samtrans Omsorgsresor ca 1,7 miljoner personresor, framför allt på uppdrag av kommuner och regioner. Genom affärsområdet Nobina Care finns varumärkena Göteborgs Buss och Telepass och Samtrans representerade i Stockholm, Västra Götaland och Skåne. Samtrans har en stark samhällsbärande roll genom att finnas till för människor som på olika sätt inte har möjlighet att resa med den allmänna kollektivtrafiken. På så sätt bidrar Samtrans varje dag till ett inkluderande samhälle, där fler människor ges möjlighet att delta i samhället på lika villkor.

Hos Samtrans erbjuds du ett meningsfullt arbete i en verksamhet som värnar om respekt, omtanke och eget ansvar. För dem är det viktigt att vara en inkluderande arbetsgivare och de ser mångfald som en stor styrka. På deras kontor i Solna Strand möts du av ett stort engagemang och entreprenörskap. Här är det kort väg till beslut och det finns ett stort utrymme för dig som vill lyfta idéer och initiativ. För Samtrans är det viktigt att ha kul på jobbet och framgångar är till för att firas!

Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare hos Samtrans kommer du att tillhöra ett stort team som brinner för service. Tillsammans med 45 kollegor är du verksamhetens ansikte utåt och ansvarar för den första och största kontakten med deras kunder. Du kommer arbeta med att besvara inkommande telefonsamtal och mejl rörande beställningar av resor från Samtrans kunder samt administrera dessa beställningar i deras system. Inom kundtjänsten arbetar Samtrans mot uppsatta mål tillsammans med individanpassad coachning för att stödja var och en i arbetet. Du kommer att ha varierande arbetstider och vara schemalagd mellan kl. 06:30-20:00 måndag-söndag.

• Besvara inkommande telefonsamtal och mejl
• Administrera beställningar i Samtrans system
• Samarbete med trafikledare och trafikplanering

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Tidigare arbete inom kundtjänst eller liknande är meriterande
• God data och systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på både svenska och engelska

För att trivas i rollen är du en person som har lätt för samarbete och förmåga att ta eget ansvar och initiativ i arbetet. Då tempot till och från är högt kan du arbeta strukturerat även under förhållanden där det är mycket att göra. Därtill är du kommunikativ med ett stort tålamod att hantera olika typer av samtal och kunder.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8201439

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: