Kundtjänstmedarbetare till Reseförsäljningsteam
Convergys International Nordic AB / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Convergys International Nordic AB i Helsingborg Convergys erbjuder kundsupport på den nordiska marknaden och våra klienter är väletablerade företag som valt att outsourca sin supportverksamhet. I Norden finns vi i Helsingborg där vi tillhandahåller support på danska, finska, norska och svenska. Idag är vi närmre 250 anställda i Sverige och över 125 000 medarbetare globalt.
Vill du jobba i en fartfylld miljö med stort fokus på god service och försäljning, så kanske denna tjänst är passande för just dig!
Publiceringsdatum2015-03-31Om tjänstenSom Customer Support Associate kommer du att besvara inkommande samtal från norska och svenska resesugna kunder, hantera kundförfrågningar på ett professionellt sätt, samtidigt som du ger den högsta nivån av kundservice. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Tillhandahålla kvalitativ kundservice och support i reseärenden via telefon
• Arbeta med merförsäljning samt uppnå säljmål
• Följa fastlagda processer och hålla en hög standard i ditt kundbemötande
KvalifikationerFör att lyckas i rollen som Customer Support Associate i vårt reseteam krävs att du är duktig på att uttrycka dig både verbalt och skriftligt. Då tempot stundtals är högt är det även viktigt att du tycker att det är roligt med "multi-tasking" samt trivs i en miljö där det ständigt händer nya saker.
Som person är du noggrann samtidigt som du brinner för att ge god service åt dina kunder. Du är även social och utåtriktad och känner dig bekväm med att använda telefon och dator som arbetsverktyg.
Övriga krav innefattar:
God PC vana (gärna av att arbeta i olika typer av webbaserade program samtidigt)
Möjlighet att arbete på oregelbundna arbetstider (kvällar/helger)
Goda kunskaper i engelska, svenska samt i norska
Meriterande:
Erfarenhet från call center
Erfarenhet från reseförsäljning
Säljvana
svensk/norsktalande personer.
Välkommen med din ansökan till
elin.holm@convergys.comArbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
Schemalagd arbetstid, dag och kväll.
TillträdeLöpande anställningsstart, första från vecka 15
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-31
Ansökan kan skickas till e-postadress:
elin.holm@convergys.comKontaktElin Holm
elin.holm@convergys.comFöretagConvergys International Nordic AB
AdressConvergys International Nordic AB
Rönnowsgatan 8
25225 HELSINGBORG
KontorsadressRönnowsgatan 8, ingång DA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 042-4957700
Faxnummer: 042-4957001
E-postadress:
elin.holm@convergys.com Jobbnummer 2230137
Observera att sista ansökningsdag har passerat.