Kundtjänstmedarbetare till Releasy

Releasy Customer Management AB / Butikssäljarjobb / Borlänge
2013-02-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Releasy" (publicerad 2024-01-26) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge, Malung-Sälen, Gävle, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Releasy Customer Management AB tillhandahåller tjänster inom Contact Center, med verksamhet på tre orter; Linköping, Skövde och Borlänge samt kontor I Stockholm. Releasy arbetar idag med kundservice- och telemarketinguppdrag för ett antal av Sveriges största och mest kända företag. Kunderna finns inom en rad av transaktionsintensiva branscher såsom media, telekom, energi, bank och resor. Releasy omsätter ca 120 MSEK och har en god tillväxt. Releasys huvudägare är Pulsen AB.

Publiceringsdatum
2013-02-11

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu kundtjänstmedarbetare till vårt Callcenter i Borlänge. Arbetsuppgifterna är att hantera frågor som kommer till kundtjänsten från vår uppdragsgivare. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon och mail, men också brev och fax.

Dina personliga egenskaper
Som person har du ett stort intresse för kundkontakt och service. Vi ser också att du är initiativrik, noggrann, social samt är en problemlösare. Viktigt är också att du kan skapa en bra säljinriktad kundkontakt samt ha ett stort intresse för människor. Du har en bra telefonröst och trivs i en miljö med höga krav och högt tempo. Vi ser också att du är en utåtriktad person och som tycker om att hjälpa våra kunder. Flexibilitet är en förutsättning för oss då vi arbetar i en föränderlig miljö. Du som person skall ha viljan att lyckas och sträva mot de mål och resultat som vi arbetar emot.

Kvalifikationer
Du har minst gymnasiekompetens eller motsvarande, erfarenhet från kundservice/kundtjänst samt försäljning.

Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska både i skrift och tal.

Vi ser gärna sökande i blandad ålder då vi arbetar mot olika målgrupper.

Vi arbetar i många olika stödsystem så goda datakunskaper är ett måste.

Samtliga våra kundtjänster har öppet dygnet runt alla dagar året om, så är det ett krav att du är tillgänglig dessa tider.

Timlön enligt Unionens avtal, för anställning gällande kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB, samt aktuella lokala bestämmelser. Arbetet utförs från vårt kontor i Borlänge.

Besök oss på vår hemsida releasy.se, www.facebook.com/ReleasyAB och/eller twitter@ReleasyAB.

Intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista datum för ansökan. Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida. www.releasy.se.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Din ansökan registrerar du på vår hemsida www.releasy.se/jobb
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Susanne Kindstrand, Rekryteringansvarig 0703-779664 susanne.kindstrand@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management AB

Adress
Releasy Customer Management AB
Kupolen 107, Entré D
78170 BORLÄNGE

Kontorsadress
Kupolen 107, Entré D
Borlänge

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0771-350900
E-postadress: susanne.kindstrand@releasy.se

Jobbnummer
1463462

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: