Kundtjänstmedarbetare till Releasy
Releasy Customer Management AB / Butikssäljarjobb / Borlänge
2013-02-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Releasy" (publicerad 2024-01-26) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge,
Malung-Sälen,
Gävle,
Västerås,
Örebro eller i
hela Sverige Releasy Customer Management AB tillhandahåller tjänster inom Contact Center, med verksamhet på tre orter; Linköping, Skövde och Borlänge samt kontor I Stockholm. Releasy arbetar idag med kundservice- och telemarketinguppdrag för ett antal av Sveriges största och mest kända företag. Kunderna finns inom en rad av transaktionsintensiva branscher såsom media, telekom, energi, bank och resor. Releasy omsätter ca 120 MSEK och har en god tillväxt. Releasys huvudägare är Pulsen AB.
Publiceringsdatum2013-02-11Dina arbetsuppgifterVi söker nu kundtjänstmedarbetare till vårt Callcenter i Borlänge. Arbetsuppgifterna är att hantera frågor som kommer till kundtjänsten från vår uppdragsgivare. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon och mail, men också brev och fax.
Dina personliga egenskaperSom person har du ett stort intresse för kundkontakt och service. Vi ser också att du är initiativrik, noggrann, social samt är en problemlösare. Viktigt är också att du kan skapa en bra säljinriktad kundkontakt samt ha ett stort intresse för människor. Du har en bra telefonröst och trivs i en miljö med höga krav och högt tempo. Vi ser också att du är en utåtriktad person och som tycker om att hjälpa våra kunder. Flexibilitet är en förutsättning för oss då vi arbetar i en föränderlig miljö. Du som person skall ha viljan att lyckas och sträva mot de mål och resultat som vi arbetar emot.
KvalifikationerDu har minst gymnasiekompetens eller motsvarande, erfarenhet från kundservice/kundtjänst samt försäljning.
Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska både i skrift och tal.
Vi ser gärna sökande i blandad ålder då vi arbetar mot olika målgrupper.
Vi arbetar i många olika stödsystem så goda datakunskaper är ett måste.
Samtliga våra kundtjänster har öppet dygnet runt alla dagar året om, så är det ett krav att du är tillgänglig dessa tider.
Timlön enligt Unionens avtal, för anställning gällande kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB, samt aktuella lokala bestämmelser. Arbetet utförs från vårt kontor i Borlänge.
Besök oss på vår hemsida releasy.se,
www.facebook.com/ReleasyAB och/eller twitter@ReleasyAB.
Intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista datum för ansökan. Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida.
www.releasy.se.Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duDin ansökan registrerar du på vår hemsida
www.releasy.se/jobbAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSusanne Kindstrand, Rekryteringansvarig 0703-779664
susanne.kindstrand@releasy.seFöretagReleasy Customer Management AB
AdressReleasy Customer Management AB
Kupolen 107, Entré D
78170 BORLÄNGE
KontorsadressKupolen 107, Entré D
Borlänge
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0771-350900
E-postadress:
susanne.kindstrand@releasy.se Jobbnummer 1463462
Observera att sista ansökningsdag har passerat.