Kundtjänstmedarbetare till Ragn-Sells
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vi på Adecco söker just nu kundtjänstmedarbetare till Ragn-Sells i Partille. Har du goda erfarenheter av service och/eller administration med fokus på kundnöjdhet? Då är detta tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2018-05-11Om tjänstenRagn-Sells är Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. De samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Deras filosofi är att det jobb som deras bransch gör kan utföras på många olika sätt och att det är människor som gör skillnad. På Ragn-Sells har de samlat branschens mest erfarna och professionella medarbetare. Ragn-Sells finns även i Danmark, Norge, Estland, Lettland och Polen.
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att ingå i en grupp på 15-20 personer och du sitter i ett öppet kontorslandskap. Rollen innebär huvudsakligen att du hanterar ärenden via telefon, webb och mail.
Exempel på arbetsuppgifter är:
• Hantera alla inkommande ärenden (telefon, webb, mail) och utföra förekommande arbetsuppgifter på ett ändamålsenligt och effektivt sätt
• Svara på frågor avseende fakturor, produkter, tjänster och priser av standardkaraktär
• Ta emot och registrera beställning från kunder och generera arbetsorder
• Offerera och prissätta mot basprislista vid enklare förfrågningar över telefon
• Ta emot och registrera reklamationer
• I förekommande fall skicka, frågor, order eller reklamationer vidare till berörda parter
• Merförsäljning gentemot baskunder
• Säkerställa att företagets processer och riktlinjer följs
Om dig
Vi söker dig som har en fullständig gymnasieutbildning och har tidigare erfarenhet inom kundtjänst, administration eller annat serviceinriktat arbete. Har du en gymnasieutbildning inom ekonomi är det meriterande. Ett krav för tjänsten är att du dessutom har en mycket god IT-vana, har goda kunskaper i MS Office samt har en vana vid att arbeta självständigt och att ta egna initiativ.
Viktigt för tjänsten är att du:
• Har en förmåga att arbeta i team
• Gillar att arbeta i en fartfylld miljö
• Är noggrann
• Har en förmåga att prioritera
• Är serviceinriktad
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Det är ett uppdrag som sträcker sig fram till vecka 30 och för rätt person finns möjligheter till att tjänsten förlängs.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sandra Tinsveds på 073-6847502.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Kundtjänst, Kundservice, Partille, Göteborg, Ragn-Sells, Adecco.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Tinsved
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 4138234
Observera att sista ansökningsdag har passerat.