Kundtjänstmedarbetare till modernt försäkringsbolag

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-08-14

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Företaget är ett svenskt försäkringsbolag. De erbjuder privatpersoner och företag helhetslösningar inom tjänstepensioner, kapitalförsäkring, privata pensioner och livförsäkringar. Företaget är ett digitaliserat bolag, med en passion för att bygga starka kundrelationer. Företaget kombinerar en lång försäkringstradition med ett nytt, modernt sätt att arbeta och en kostnadseffektiv administration.

Du får mer information om företaget vid ett första samtal.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare har du daglig kontakt med kunder, samarbetspartners och övriga avdelningar inom företaget. I denna roll kommer du hantera mycket varierande ärenden med frågor kopplat till faktura, handläggningsärenden samt försäkringsfrågor.
För att trivas i denna roll är det viktigt att du är lyhörd och har en god kommunikativ förmåga vidare ansvarar du för att ge kunden en god upplevelse. Du kommer även ansvara för administrativa uppgifter i kundärenden och säkerhetsställer att dokumentationen är korrekt enligt aktuella regelverk samt interna rutiner och processer.

• Daglig kundkontakt via telefon, mejl och chat
• Samarbete med andra avdelningar
• Viss administrativt arbete

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• 1års erfarenhet av ett servicerelaterat yrke
• Obehindrade kunskaper i svenska
• Avslutad gymnasieutbildning
• God datorvana
• Meriterande med erfarenhet från branschen

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sebastian Gille-Johnson
sebastian.gille-johnson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8028142

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: