Kundtjänstmedarbetare till Kivra

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-05-15

Företaget
Kivra har en stark entreprenörsanda och ligger i framkant när det gäller digitalisering av post. De arbetar med att skicka post från företag och myndigheter till sina registrerade användare på ett digitalt, säkert och miljövänligt sätt. Att post skickas digital istället för papperskuvert underlättar för såväl sändare som mottagare. Ett starkt hållbarhetstänk och fokus på såväl sina kunder som medarbetare är något som genomsyrar hela verksamheten.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ger du service till företagets kunder genom både telefon och mail. Du kommer besvara frågor mestadels från privatkunder där ärendena handlar om bland annat enklare tekniska frågor och kampanjutskick.

Arbetstiderna omfattar heltid, helgfria vardagar mellan 8.30 - 17.15


Kvalifikationer
• Erfarenhet av servicerelaterade arbete
• Meriterade med erfarenhet av kundtjänst samt service via telefon
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska

Tjänsten som kundtjänstmedarbetare passar dig som har en positiv inställning och en god känsla för service, såväl internt som externt. Du är en "doer" som tar egna initiativ och drivs av att alltid ge bästa möjliga service. Därtill trivs du i att arbete i team, ser lösningar istället för problem, samt klarar av att det periodvis är hög arbetsbelastningen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, kundsupport, heltid, kundtjänst, it, telefon, mail, kundtjänstmedarbetare, support, service, digitalisering, post

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Avan Shali avan.shali@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4143637

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: