Kundtjänstmedarbetare till Järna
Yourstaff 365 AB / Backofficejobb / Södertälje
2025-04-14
Visa alla backofficejobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Yourstaff 365 AB i Södertälje,
Nykvarn,
Botkyrka,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-04-14Om tjänstenÄr du en serviceinriktad och organiserad person som älskar att skapa positiva upplevelser i ett kundcenter? Då är detta uppdraget för dig! Vi söker nu en stjärna till vår kund i Järna, för ett kortare men spännande uppdrag i en social och trivsam miljö med fantastiska kollegor.
Som en del av kundcenter teamet blir du företagets röst och ansikte utåt. Dina arbetsuppgifter innebär att du kommer att svara i telefon och mail genom att hjälpa kunder och butiker med support vid beställning av företagets produkter . Rollen är både kreativ och dynamisk, där du får möjlighet att utvecklas samtidigt som du bidrar till en förstklassig serviceupplevelse. Så passa på att bli Företagets röst i kundcentret!
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Vara ansiktet och rösten utåt för företaget och hjälpa kunder och kollegor genom att leverera service i världsklass
Ta hand om telefon och mail
Kontakt med anställda och kunder
Administrativa uppgifter
Bokningar och beställningar
Ta hand om reklamationer
KvalifikationerDu är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet. Vi söker dig som vill ha ett utvecklande arbete där du får användning av din glada och positiva utstrålning. För att passa i rollen tror vi att du är en person som är ansvarstagande, social och organiserad. Du är proaktiv, positiv och lösningsorienterad och kan starta i rollen omgående. Du har tidigare arbetat med Office 365 samt meriterande med andra system
Du har erfarenhet av tidigare arbete inom service som kundtjänst eller telefonist
Du behärskar svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
Du är lösningsorienterad med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
Du är framåt och social, och du brinner för service och teknik.
Du har erfarenhet av att svara på mail
Du har telefonväxelvana
Om anställningen
Tjänsten är på vikariat i cirka 3 månader med start omgående. Du kommer att arbeta heltid under maj, juni och juli. Arbetstiden är kontorstider, måndag-fredag cirka kl. 08.00-17.00.
Ansök via vår hemsida
www.yourstaff.se. Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Observera att vi inte tar emot ansökningar eller CV via e-post.
Om Yourstaff
Yourstaff är ett kompetensföretag med en kärnverksamhet inom produktion, teknik, logistik, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi är specialister med 40 års samlad erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att vara en trygg rekryteringspartner som får företag och medarbetare att växa genom rätt matchning. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att ta tillvara på talanger och all kompetens på marknaden. På Yourstaff tror vi på mångfald, inkludering och välmående. Våra ledord är tillit, hjärta och långsiktighet som genomsyrar vår verksamhet. Yourstaff är din trygga rekryteringspartner som satsar på rätt matchning och ser medarbetare som hjärtat i verksamheten.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Yourstaff 365 AB (org.nr 556955-2564)
Kontakt Robert Elia
Robert@yourstaff.se Jobbnummer 9284515