Kundtjänstmedarbetare till internationellt bolag

Brandon / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brandon i Göteborg

Brandon AB är ett helägt dotterbolag till sportlifestyleföretaget PUMA. Bolaget levererar produkter och tjänster inom merchandising till större internationella och nationella företag såsom, Ferrari, Mercedes GP, Volvo Car, Volvo Ocean Race, Italienska Fotbollsförbundet, Svenska Spel, Ericsson m.fl.
Brandon AB, med huvudkontor i Göteborg, har även kontor i Tyskland samt England, en omsättning på ca 350 MSEK och 80 anställda.
Bolaget befinner sig i en stark tillväxtfas.

Publiceringsdatum
2012-11-13

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i företagets kundserviceteam vars syfte är att vårda och utveckla kundrelationer med fokus på att upprätthålla en mycket hög servicenivå. Dina verktyg kommer i första hand vara mail men även telefonkontakter ingår.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

• orderhantering
• leverensbevakning
• produktinformation
• ekonomisk granskning av ärenden
• support kring webshoppar (cirka 20 stycken)
• reklamationer och returhanteringar
• övriga förekommande arbetsuppgifter på avdelningen
• hantera inkommande supportärenden

Kvalifikationer
Du har gymnasiekompetens, en ekonomisk inriktning är meriterande, samt erfarenhet av försäljning och administrativa arbetsuppgifter. Då företaget har många internationella kontakter söker de en person som kan svenska, engelska, tyska eller franska, men behärskar du spanska, italienska eller portugiska är detta meriterande. Önskvärt är också goda kunskaper i Microsoft Office samt erfarenhet av någon form av affärssystem och ärendehanteringssystem. Företaget arbetar idag i affärssystemet Jeeves och Microsoft CRM.

Som person är du noggrann, driven och effektiv samt har en god administrativ förmåga. För att lyckas i rollen bör du även ha en god samarbetsförmåga samtidigt som du trivs med självständigt arbete och mot tydliga mål. Du har en hög servicekänsla och trivs med att vara en del av ett professionellt och ambitiöst team. Då tempot är högt och arbetsuppgifterna mycket varierande, är du en person som är flexibel och har lätt att finna dig i olika situationer.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 5 månader med anställning hos SW . Det finns goda möjligheter till anställning hos Brandon efter avslutat uppdrag. Sista ansökningsdag är 2012-12-09 men anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jenny Larsson

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enl ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-09
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Larsson, +46 31 333 54 71

Företag
Brandon

Adress
Brandon
10391 Stockholm

Jobbnummer
1390399

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brandon

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brandon: