Kundtjänstmedarbetare till Ikano Bank
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Solna
2014-02-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Ikano Bank" (publicerad 2016-10-10) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Falun eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 220 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på
www.ageris.se .
Det går väldigt bra för oss just nu och vi behöver utöka vår personalstyrka med fler glada och motiverade kundtjänstmedarbetare till vår kund Ikano Bank. Som kundtjänstmedarbetare på Ikano Bank kommer du att arbeta med inkommande samtal där du hanterar ärenden gällande krediter, bankkort, fakturor och betalningar.
Förutom Ikano Bank så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Coop, Viking Line och Adressändring och vi växer kraftigt med fler spännande kunder på väg in. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Ageris sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park med goda kommunikationer, restauranger, shopping och träningsanläggningar runt hörnet.
Vi söker dig som:
• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål
• trivs med att jobba i ett högt tempo
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsten startar som en visstidsanställning mellan 30-40 timmar/vecka, men för rätt person finns goda möjligheter att bli anställd tillsvidare. Vissa kvällar och helger kan förekomma. Tjänsten startar med utbildning den 5 mars.
För att vara aktuell för tjänsten krävs att du inte har några betalningsanmärkningar hos UC och ett rent belastningsregister. Vi tillämpar individuell lönesättning mellan 95-115 kr/timme i grundlön beroende på tidigare erfarenhet.
Låter detta intressant? Tveka då inte att söka tjänsten. Vi gör löpande urval och intervjuer.
Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2014-02-11Arbetstider och omfattningDeltid/heltid
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSarah Larsson
FöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
Jobbnummer 1776251
Observera att sista ansökningsdag har passerat.