Kundtjänstmedarbetare till huvudkontoret i Borås
NetOnNet AB / Butikssäljarjobb / Borås
2016-02-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till huvudkontoret i Borås" (publicerad 2016-03-29) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås,
Göteborg,
Trollhättan,
Jönköping,
Varberg eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en otroligt spännande bransch på ett av Sveriges största hemelektronikföretag med världens kanske roligaste produkter? NetOnNets kundserviceavdelning är placerad på huvudkontoret i Borås.
Avdelningen består i dagsläget av ca 35 personer som hanterar alla inkommande kundkontakter via telefon, chat och mail för både Sverige och Norge. Arbetet sker i högt tempo med hög servicekänsla.
Vi söker dig som är lyhörd, målinriktad och trivs med service, support och försäljning. Inställningen vad kan jag hjälpa dig med ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens ögon.
Publiceringsdatum2016-02-04KvalifikationerDu ska ha minst gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från något serviceyrke och då gärna detaljhandel, du är van vid att sälja antingen över telefon eller i butik. Erfarenhet från hemelektronikbranschen är meriterande.
Du är en person som är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Du är initiativrik och vill bidra till en hög trivsel på avdelningen. Struktur, ordning och noggrannhet är personliga egenskaper som är viktiga för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att hjälpa kunden.
PC-vana samt goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Har du erfarenhet från affärssystemet Jeeves ses det också som meriterande.
Du har goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift). Engelska är vårt koncernspråk och det är därför viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift. Har du kunskapar i norska ses det som meriterande då avdelningen hanterar både svenska och norska kundärenden.
Dina arbetsuppgifterHantering av alla förekommande arbetsuppgifter på en kundserviceavdelning såsom:
Telefonförsäljning (ingående försäljning)
Leveransfrågor
Service- och reklamationsärenden
Produktrådgivning
Andra förekommande administrativa uppgifter
Tjänsterna är en fast anställning på heltid samt vikariat på 80%. Arbetstiden är förlagd dagtid (mån-fre) efter schema
Placering är på NetOnNets huvudkontor i Borås.
Låter detta som en tjänst för dig så kan vi erbjuda ett mycket stimulerande arbete i ett av Sveriges mest expansiva hemelektronikföretag.
Vänligen sänd din ansökan med tillhörande CV senast den 29/2-2016 till
ansokan@netonnet.com Märk ansökan kundtjänstmedarbetare NetOnNet. Intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@netonnet.comKontaktCaroline Tran, Human Resources 033-488 400
caroline.tran@netonnet.comFöretagNetOnNet AB
AdressNetOnNet AB
Box 1716
50117 BORÅS
KontorsadressFöretagsgatan 69
504 64 Borås
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 033-488400
Faxnummer: 033-488420
Jobbnummer 2653806
Observera att sista ansökningsdag har passerat.