Kundtjänstmedarbetare till Företag i Lund
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Lund
2025-01-08
Visa alla kundservicejobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Trivs du i en dynamisk arbetsmiljö där du får vara del av en spännande tillväxtresa? Har du erfarenhet inom service och kundbemötande samt vill lära dig mer inom energibranschen?Välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2025-01-08Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetFöretaget arbetar inom energi och hållbara lösningar med målet att leda utvecklingen av framtidens energi. De fokuserar på att använda naturresurser effektivt och skapa lokala energilösningar som bidrar till miljöfördelar och hållbar tillväxt.
Med över 200 000energiavtal och 500 medarbetare erbjuder företaget tjänster inom el, värme, kyla, gas, fiber och entreprenad ochär verksamma i södra sverige, med flera dotterbolag och samarbetspartners som stärker vår verksamhet.
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.
Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare är du en central del av företagets kundsupport och ansvarar för att säkerställa en högkvalitativ serviceupplevelse för kunderna. Ditt uppdrag innebär att hantera inkommande ärenden via telefon, e-post och chatt på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Du utför även enklare administrativa uppgifter, såsom att registrera och uppdatera listor och annan dokumentation. För att kunna ge korrekt och relevant information till kunder förväntas du hålla dig uppdaterad om företagets utbud av produkter och tjänster.
• Hantera ärenden via telefon, mejl och chatt* Registrera och uppdatera listor
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasial utbildning* Arbetslivserfarenhet inom kundservice, meriterande med erfarenhet av kundservice via telefon inom energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet* God dator och systemvana* Svenska och engelska, i tal och skrift För att trivas i denna roll är du en person med en positiv attityd som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och säkerställer att de utförs med hög kvalitet. Du är lösningsorienterad och har ett genuint intresse för att samarbeta med kollegor för att leverera bästa möjliga service till kunderna. Du uppskattar en dynamisk arbetsmiljö där både förändringar och ett högt tempo är en naturlig del av vardagen.
Övrig information
Start: OmgåendePlats: Lund Lön: Fast lön enligt överenskommelseVi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila
tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-06-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803),
https://www.bravura.se Arbetsplats Bravura
Kontakt Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se 070 434 17 60 Jobbnummer 9090984