Kundtjänstmedarbetare till Färdtjänst!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-09-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Färdtjänst!" (publicerad 2017-11-07) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Stockholm, Solna, Norrköping, Linköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vårt kontor i Bergshamra letar nu eftertvå strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: Färdtjänst.

Publiceringsdatum
2017-09-18

Dina arbetsuppgifter
Färdtjänst är en viktig del av Stockholms lokaltrafik där frågor rörande trafik och tillstånd ingår. Du som kundtjänstmedarbetare handläggerfrågor som kommer in via telefon och mail och du ska alltid leverera den bästa tänkbara servicen för kunderna. Vårtuppdrag är att i varje kundkontakt leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen". I tjänsten kan även administration förekomma.

Vi erbjuder dig:

• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag: Färdtjänst.
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Arbetstider:

Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till fredag mellan kl. 07.00 - 17.00.

Anställningsgrad:

100%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Start:

2017-10-30.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan (CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-10-15. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta teamleader Marlon Györi Silverörn, marlon.gyori.silverorn@releasy.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Danielsson 0771-350 900

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Pipers väg 28
17073 Solna

Kontorsadress
Pipers väg 28, Solna

Jobbnummer
3704318

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: