Kundtjänstmedarbetare till Corepark

Hero / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-05-03

Företaget
Corepark är ett svenskt ägardrivet parkeringsbolag som driver och utvecklar parkeringsanläggningar med hög service.Deras arbetssätt präglas av öppenhet och insyn och har ett nära samarbete med fastighetsägare för att hitta den bästa lösningen för varje parkeringsanläggning.

Hjärtat i verksamheten är deras kundtjänst som alltid garanterar snabb, kompetent och personlig service till våra kunder. Ta chansen och bli en del av deras fantastiska kundtjänstteam.

Om tjänsten
Du kommer tillhöra en komplex kundtjänst där fokus ligger på att besvara, utreda och hantera kundtjänstfrågor från både privatpersoner och Coreparks samarbetspartners. Detta görs primärt via inkommande telefonsamtal och mail men även samtal via så kallade hjälptelefoner som finns i vissa garage. Du kommer att hantera flera olika system såsom Vitec hyressystem, Officepaketet och olika parkeringssystem.
Du kommer att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor på Corepark och du rapporterar till teamledaren. De sitter i ett modernt och fint kontorslandskap på Kungsholmen med bra kommunikationsmöjligheter.

Corepark är ett mindre bolag och vi ser gärna att man har ett intresse av att bli långsiktig i bolaget och växa tillsammans med dem. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas internt på sikt.

Profil
För att lyckas i rollen behöver du vara en lagspelare med förmågan att ta initiativ. Du förväntas också ha en vilja att lära dig och vi ser att du vill och trivs med att ta ansvar. Vidare är du en engagerad, lyhörd och lösningsorienterad person som gör det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. Vi ser gärna att du är en prestigelös och flexibel kollega som ser till verksamheten som helhet och gärna hugger i när och där det behövs.
Du är noggrann i ditt arbete och tycker om att arbeta strukturerat och organiserat. Vi ser gärna att du har några års arbetserfarenhet, fördelaktigt inom ett serviceyrke. Meriterande är om du har erfarenhet från kundtjänst och parkeringsbranschen.

Tillträde, omfattning och anställning

Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt av Corepark. Tjänsten är heltid och arbetstiderna är 8.30-16.30. Tillträde önskas så snart som möjligt och därför ser vi gärna att du är tillgänglig med kort varsel för intervju då vi hanterar ansökningarna löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alisha Baig alisha.baig@hero.se 0709778579

Företag
Hero

Adress
Hero
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 22, Stockholm

Jobbnummer
4766248

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero: