Kundtjänstmedarbetare till Contact Center Parkering på Stockholm
Swedavia AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-11-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Contact Center Parkering på Stockholm" (publicerad 2019-02-06) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedavia AB i Stockholm,
Upplands Väsby,
Sigtuna,
Norrköping,
Gotland eller i
hela Sverige Kundservice är en kundanpassad och flexibel verksamhet som arbetar för att på bästa sätt kunna möta och ge service åt flygplatsens kunder och resenärer. Ett av kundservice områden är Swedavia Contact Center. Här arbetar vi med att besvara inkommande ärenden till alla Swedavias tio flygplatser. Inom Contact Center finns Swedavia Parkering som ansvarar för kundtjänst till Swedavias samtliga parkeringar.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer i rollen som kundtjänstmedarbetare ge service till våra kunder via ett flertal olika kanaler, bland annat telefon, mejl, chatt, men också genom samtal i intercom-systemet från någon av Swedavias tio flygplatsers parkeringar. Du kommer att få arbeta med våra parkeringar och få till uppgift att hjälpa, felsöka och åtgärda problem som uppstår och som är orsaken till att frågor uppstår hos våra parkeringskunder och parkeringsvärdar. Det är viktigt att ha ett intresse och kunskap av parkeringens alla möjligheter för varje resenär, i form av pris och efterfrågan. Vidare övervakar vi och felsöker för att säkerställa driften av våra parkeringssystem.
Du kommer att få lära dig om de olika produkter och tjänster som Swedavia erbjuder och hur du kan informera om dessa för att på bästa sätt kunna hjälpa resenären. För att lyckas med ditt arbete på Contact Center behöver du sätta dig in i verksamhetens olika delar.
Din profil
Vi söker dig som har ett utpräglat servicetänk. Förmågan att se kundens världsbild och perspektiv är viktig för oss, likaså att du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt. Vi ser att du har en teknisk komptens och ett intresse för detsamma, det vill säga förståelse för hur saker hänger ihop med olika system. Arbetet kräver i och med detta en analytisk förmåga som vi gärna ser hos dig som sökande.
Du är bekväm med att arbeta i en telefonintensiv kundservicemiljö och kan på ett lugnt, konsekvent och flexibelt sätt bemöta stressade människor. Du har en analytisk förmåga och ett väl utvecklat ordningssinne. Du är kommunikativ och har en kreativ förmåga som innebär att du kan hantera olika slags situationer och relationer med både kunder, resenärer och kollegor. Vi lägger stor vikt vid hur du är som person och att du i alla situationer vill leverera utmärkt kundservice.
Vidare har du goda kunskaper i minst svenska och engelska men vi ser det som meriterande med ytterligare språkkunskaper. Du är bekväm med teknik och skräms inte av att lära dig nya IT-system. Du har erfarenhet från arbete på Contact Center eller motsvarande erfarenheter.
Vi erbjuder
På våra flygplatser möter vi hela världen. Det är en unik arbetsplats med flygpuls och atmosfär. Vi ser att olikheter och mångfald berikar, och ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling som hållbart företag. På swedavia.se/om-swedavia/lediga-jobb/ kan du läsa mer om hur det är att jobba hos oss.
Anställning och kontakt
Säkerhet har hög prioritet för oss på Swedavia. Vi genomför därför en säkerhetsprövning innan beslut om anställning. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär hittar du här:
http://www.sakerhetspolisen.se/sakerhetsskydd/sakerhetsprovning.html. Vi söker nu både medarbetare för tillsvidareanställning samt intermittent anställning (timanställning) med start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Din arbetsplats kommer vara placerad på Stockholm Arlanda Airport. Tjänsten innebär treskiftsschema, då du arbetar dag, kväll, natt och helg.
För komplett ansökan krävs att du även genomför ett servicetest som ingår i urvalprocessen. Information och länk till testet erhåller du via mail när du registrerat din ansökan.
Välkommen med din ansökan senast den 27 november 2018. Urval sker löpande och anställningen kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Skiftarbete. Varierad arbetstid. Arbete, dag, kväll, natt och helg. Vi söker både medarbetare för tillsvidareanställning samt för intermittent (timanställning).
Publiceringsdatum2018-11-13ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Nordberg 010-109 68 18
FöretagSwedavia AB
AdressSwedavia AB
Stockholm Arlanda Airport
19045 Stockholm-Arlanda
KontorsadressStockholm Arlanda Airport
Jobbnummer 4456034
Observera att sista ansökningsdag har passerat.