Kundtjänstmedarbetare till C/O Serneke AB

Wise Professionals AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Det här är ett konsultuppdrag via The Pace på 6 månader. Uppdraget är på heltid under kontorstider med start så snart som möjligt. För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering till Care of Serneke AB. Du kommer att utgå från Sernekes huvudkontor på Lindholmen, Göteborg.



Ditt uppdrag

I rollen som Kundtjänstmedarbetare är du first point of contact mot bostadskunden efter inflytt i någon av Sernekes nyproducerade bostäder där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera kundärenden via telefon, mejl och i Care of Sernekes boendeapp. Du hanterar även felanmälningar och garantiärenden där du på ett inlyssnande sätt gör en bedömning av det problem som uppstått samt undersöker om ärendet går under garantin.

Ärenden kan röra allt ifrån skadeanmälan på ett trasigt kylskåp till frågor om garantiärenden. En del frågor kan du svara på direkt och i andra fall tar du emot information, upprättar ett ärende och skickar det till Sernekes eftermarknadsfunktion som tar över och hjälper kunden vidare på plats.

Inkommande ärenden hanteras i Sernekes interna ärendehanteringssystem och som Kundtjänstmedarbetare håller du kontakten med kunden genom processen för att säkerställa leveransen.

Du kommer att bli en del av ett erfaret och rutinerat team om tre personer som på individnivå bidrar med olika styrkor inom teamet.

Exempel på andra arbetsuppgifter:

Närvarar på plats vid inflytt
Intern kontakt med dina kollegor på avdelningen eftermarknad för att säkerhetsställa leveransen mot kund
Publicera och följa upp marknadskampanjer i Care of Sernekes app
Visningar av lägenheter för potentiella hyresgäster vid behov

Publiceringsdatum
2024-02-21

Bakgrund
För att lyckas i rollen som Kundtjänstmedarbetare ser vi att du har tidigare erfarenhet från kundservice över telefon och mejl, meriterande om du kommer från fastighetsbranschen. Du är social och utåtriktad som person med en stark känsla för service och trivs med telefon som arbetsredskap. Du tycker det är roligt med kundservice och vill ge den bästa servicen även vid pressade situationer och med högt tempo. Du besitter en självklar förmåga att sätta kunden i fokus och strävar målinriktat för att varje kontakt med kunden ska uppfattas som ett positivt och professionellt bemötande. Vidare ser vi att du är självledande i ditt arbete och tar ansvar för att utföra dina arbetsuppgifter samt har en god förmåga att prioritera. Rätt person för tjänsten drivs av resultat och tycker om att jobba mot uppsatta mål samt har en förmåga att behålla lugnet även under pressade situationer.

Du har goda systemkunskaper och kan sätta dig in i nya system snabbt.

Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Om Care of Serneke

Serneke är en av Sveriges största byggkoncerner med ett heltäckande erbjudande inom entreprenad och projektutveckling. Vårt mål är att uppfattas som det mest nytänkande, engagerade och dynamiska bolaget i branschen. Vi brinner för samhällsnytta och ser ett stort värde i att bygga med idrott och hälsa i fokus.

Care of Serneke AB är en del av Serneke Invest och är Serneke Invest interna förvaltningsbolag för nyproducerade bostäder.

Alla våra kunder får tillgång till vårboende app, Care of Serneke. I Care of Serneke appen kan du enkelt kommunicera med dina grannar och styrelse, boka gemensamhetslokaler, få förmånliga priser på boendenära tjänster, planera städ- och arbetsdagar och mycket mer.

När du blir en av oss

Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Elin Eriksson (elin.eriksson@thepace.se) och konsultchef Emilie Runnegård Shawwaf (emilie.runnegard@thepace.se)

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Wise Professionals AB (org.nr 556761-2865)

Arbetsplats
The Pace

Jobbnummer
8487459

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: