Kundtjänstmedarbetare till BGC
tng / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos tng i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige tng är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till studenter, unga akademiker och seniorer 50+. tng söker människor som är motiverade och ambitiösa - vi är din
bästa agent på arbetsmarknaden.
Läs mer om oss på
www.tng.seTill Bankgiorcentralen söker tng omgående en kundtjänstmedarbetare. BGC är en ledande bankorganisation som arbetar med betalningsförmedling. De ansvarar för att svenska bankkunder får tillgång
till funktionella och säkra betalningstjänster. BGC erbjuder produkter för clearing av betalningar, girering och elektronisk fakturering i Sverige, deras största produkt är Bankgirot. Över en
miljon betalningsuppdrag förmedlas via deras system varje dag. Arbetsplatsen är förlagd i fräscha lokaler i Globen.
Arbetet på kundservice består till största delen av att ge support till banker och bankernas kunder via telefon, men även via e-post och fax. Du kommer att ge råd kring bankgiroprodukter och BGCs
övriga produkter, vidare kommer du även att ge support av webbapplikationer till bank och bankkunder. Hantering av betalfiler, registrering av avtal och reklamationshantering är även förekommande
arbetsuppgifter.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas snarast. Arbetstiden är 8h/dag, förlagd inom tidsramen 8-19. Tjänsterna ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av tng
och arbetar som konsult ute hos vår kund. Tjänsten beräknas pågå fram till slutet av mars 2008.
Publiceringsdatum2008-02-04KvalifikationerDet här är ett passande arbete för dig som söker ett givande jobb i en spännande kundtjänst på ett företag som satsar mycket på sin personal. Vi söker dig som har lätt för att lära, är
strukturerad, ansvarstagande och har ett bra tålamod. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med service via olika kanaler, så som exempelvis telefon, e-post och fax. Du har förmåga att
kunna leverera hög och jämn service, även i pressade situationer och under hela dagen.
Du har minst gymnasiekompetens och gärna några års arbetslivserfarenhet. God datorvana är ett krav och det är mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning. Som person är du
positiv och gillar ordning och reda. Då företaget är en bankorganisation är det meriterande om du tidigare jobbat inom bank och har förståelse för banksekretess. Du har lätt för att
kommunicera både muntligt och skriftligt på svenska och engelska.
Ansök snarast, intervjuer sker löpande! Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Anställningstyp/arbetstiderHeltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsök via vår webbplats »
Sista ansökningsdag 2008-03-02
Företagtng
Nybrogatan 7, 3tr
11434 Stockholm
Jobbnummer 118276
Observera att sista ansökningsdag har passerat.