Kundtjänstmedarbetare till Actic's Supportkontor, Stockholm

Actic Sverige AB / Kundservicejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Actic Sverige AB i Solna, Stockholm, Järfälla, Sollentuna, Huddinge eller i hela Sverige

Actics vision är att skapa ett friskare samhälle genom träning. Vi grundades i Sverige 1981 och är idag en av de ledande aktörerna på träningsmarknaden i Norden. Actic erbjuder lättillgänglig och inspirerande träning på drygt 170 gymanläggningar med ca 200 000 medlemmar i Sverige, Norge, Tyskland samt Österrike. Vi erbjuder träning inomhus, utomhus och digitalt genom gym, personlig träning, gruppträning och simning & bad. Våra värderingar är passion, customer focus, performance och teamwork.

Kundtjänstmedarbetare

Drivs du av att arbeta med service och kommunikation? Som kundtjänstmedarbetare hos oss ingår du i vårt team Medlemsservice där du får en unik inblick i organisationen och har en central del i kommunikationen med våra medlemmar. Rollen är placerad på Actics fina huvudkontor i Solna Ulriksdal där vi erbjuder gym i huset och träningstimme på fredagar!

Du kommer utvecklas genom att

• Ingå i vårt team som hjälper alla anläggningar och medlemmar i Sverige med medlemshantering, medlemsrådgivning, medlemsutveckling, supportärenden m.m.
• Vara med i en ständig utveckling där det finns stora möjligheter att växa i rollen och på sikt ta större ansvar
• Arbeta med inkommande och utgående samtal och mail för våra anläggningar
• Arbeta med medlemskapsförnyelse och "win back"
• Arbeta med övriga administrativa/supportuppgifter för organisationen

För att lyckas i rollen har du

• Med fördel praktisk erfarenhet av arbete med försäljning och kundservice
• Vana av att använda Office paketet och PC
• Svenska och engelska i tal och skrift, meriterande om du också kan tyska/norsk
• God telefonvana
• Intresse av försäljning
• Intresse av träning och hälsa
• Meriterande med erfarenhet från friskvårdsbranchen
• Meriterande med erfarenhet från ett kundservicesystem (Zendesk, CRM etc.)

Publiceringsdatum
2022-11-04

Dina personliga egenskaper
Du är självgående, tar ansvar för din uppgift och driver ditt arbete framåt. Vidare har du en god samarbetsförmåga där du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Initiativtagande kommer naturligt, du sätter igång aktiviteter och uppnår resultat. Du har förmågan att arbeta hårt och lägga ner tid, energi och engagemang på ditt arbete. Samtidigt är du trygg, stabil, lösningsorienterad och ser möjligheter i varje situation.

Tjänsten är på heltid (100%) med inledande 6 månaders provanställning. Intervjuer sker löpande och vi beräknar tillsätta tjänsten omgående.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Actic Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Actic Sverige AB (org.nr 556494-3388)

Arbetsplats
Actic Sverige

Kontakt
Team Actic
recruitment@actic.se

Jobbnummer
7140525

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Actic Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Actic Sverige AB: