Kundtjänstmedarbetare till 123ink.se sökes

123ink AB / Kundservicejobb / Haninge
2024-01-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till 123ink.se sökes" (publicerad 2024-09-18) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 123ink AB i Haninge, Huddinge eller i hela Sverige

123ink AB säljer främst skrivartillbehör och började med sin e-handel 2015. Sedan dess har företagets kundbas ökat till över 300,000 kunder vilket gör företaget till ett av Sveriges ledande inom branschen. Kundbasen ökar kraftigt för varje dag som går.
Fördelarna med att jobba för 123ink AB är många. Inom personalstyrkan råder en mycket god stämning och sammanhållning, arbetssysslorna är varierande och utmanande men främst av allt finns det oerhört mycket rum för utveckling.
Företagets lager- och kontorslokaler ligger i Jordbro, Haninge, 2,5 mil söder om Stockholms city.
Vi letar efter en kollega till vår kundtjänstavdelning och söker dig som är social, positiv, ansvarsfull och alltid redo för nya utmaningar. Då du som anställd hos oss kommer att stöta på nya situationer varje dag är det viktigt att du trivs med variation!
Inom kundtjänst kommer du främst jobba med:
Orderhantering
Telefon
Chatt
Mejl

Eftersom du till stor del blir företagets ansikte utåt värderar vi även den sociala aspekten högt - din röst och dina meddelanden har stort intryck på vad våra kunder tycker om oss! Det är viktigt att du förstår innebörden av bra kundtjänst och har vetskap om hur du ska uttrycka dig för att ge bästa möjliga service till våra kunder.
Utöver de ovannämnda egenskaperna som vi gärna ser mycket utav, har vi även några punkter som är obligatoriska.
De obligatoriska egenskaperna finner du nedan:
Du har goda kunskaper inom det svenska språket
Du är serviceinriktad
Du är punktlig
Du har erfarenhet av kundtjänst både via telefon och mejl

Erfarenhet inom kundtjänst är meriterande. Att jobba inom kundtjänst innebär daglig kontakt med kunder samt diverse administrativa uppgifter. Inom denna roll besvarar du inkommande samtal och mejl vilket växlas med utgående samtal till befintliga kunder.
Du behöver inte ha några förkunskaper kring skrivare eller kontorsmaterial. All upplärning sker på plats.
Arbetstider:
08:00-17:00
Måndag-fredag
Lön: 24 000 SEK
Start: januari 2024
Bifoga CV samt personligt brev i din ansökan.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-01
E-post: jobb@123ink.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "KUNDTJÄNSTMEDARBETARE".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
123ink AB (org.nr 556983-1299), https://www.123ink.se/
Lagervägen 5D (visa karta)
136 50  JORDBRO

Arbetsplats
123Ink AB

Jobbnummer
8434211

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 123ink AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 123ink AB: