Kundtjänstmedarbetare/Telefonist

Coor Service Management / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management i Stockholm, Solna, Lidingö, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Coor är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 100 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.

Kundtjänstmedarbetare/Telefonist till telefonväxeln

Karolinska Universitetssjukhuset Solna

Coor Service Management är nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 850 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.

Vi söker nu en medarbetare till vår kundtjänst/Växel i Karolinska Solna.

I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du främst att arbeta med telefonbeställningar och felanmälningar via mail, telefon och fax, hantera beställningar till vår teknikleverantör, hantera personsökarsystem, programmera telefoner samt besvara handhavande frågor från verksamheten. I tjänsten ingår även att regelbundet bemanna växeln. Du kommer att arbeta i team med andra kundtjänstmedarbetare i Huddinge och ha en mycket självgående roll.

Som telefonist bemannar du växeln, besvarar och förmedlar vidare inkommande samtal samt hanterar akutlarm. Dessa arbetsuppgifter ställer höga krav på dig och din förmåga att bemöta den person som ringer in på ett effektivt, professionellt och lösningsorienterat sätt.

Vill du bli en av oss?
Just nu letar vi efter dig som är tekniskt intresserad ,flexibel och ansvarstagande med ett genuint intresse för att ge god service . Får du ofta höra att du är nyfiken av dig? Då kan det här vara det perfekta uppdraget för dig!

Vi tror att du som söker tjänsten har ett starkt serviceintresse och brinner för att hjälpa andra, samt att du är initiativtagande för att lösa olika situationer som kan uppstå. Du är inte rädd för att kavla upp armarna och du har en god och tydlig kommunikation.

Du har mycket god samarbetsförmåga, tycker om att arbeta i team, du är engagerad och du kan fokusera i stressiga situationer.

Du kommer att ha en individuell utvecklingsplan som är anpassad efter såväl Teamets behov samt din förmåga att nå din fulla potential som en av våra viktigaste nyckelpersoner. Vi tar stor hänsyn till dina personliga egenskaper.

Målet är att ge vår kund en snabb och effektiv service i kombination av ett trevligt och professionellt bemötande.

Vill du tillhöra ett härligt engagerat prestigelöst team där vi gemensamt ständigt arbetar med förbättringar och har ett öppet positivt klimat ? Då vill vi att just du söker !



Tillträde: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: Varierat dagar/kvällar/helger

Plats: Solna



Sista ansökningsdag

2018-02-07

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut

För mer information om tjänsten Kundtjänstmedarbetare & telefonister i Solna kontakta:

Gruppchef Eva Hägglund: eva.hagglund@coor.com

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2018-01-24

Ersättning
Lön enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Coor Service Management

Adress
Coor Service Management
Karolinska Universitetssjukhuset Solna
17176 Stockholm

Kontorsadress
Karolinska Universitetssjukhuset Solna

Jobbnummer
3922597

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management: