Kundtjänstmedarbetare Support Sundsvall
TeliaSonera Broadband Services Sweden / Inköpar- och marknadsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Broadband Services Sweden i Sundsvall,
Stockholm,
Karlstad,
Norrköping,
Luleå eller i
hela Sverige Broadband Services Swedens huvudinriktning är massmarknadstjänster inom TV, Internet och Röst för anslutning av hem och företag samt hemmets kommunikation.
Det viktigaste vi har är våra kunder och hur vi tar hand om dem - nu söker vi fler serviceinriktade rådgivare till vår support i Norrköping, Göteborg och Sundsvall.
Varje dag hjälper vi många kunder i vår Support. Frågorna handlar bland annat om kanaler till digital-tvn, hastigheten för bredbandet och felanmälan för telefon. Vi är den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna - men vi nöjer oss inte med det. Vår service måste bli ännu bättre. Därför bygger vi nu upp fem nya team och söker fler servicestjärnor till vår Bredbandssupport.
Dina Arbetsuppgifter
Som rådgivare i vår Support är din uppgift att hjälpa våra kunder per telefon, chatt, mail och sociala medier.
Vi arbetar med en mycket hög servicenivå och din uppgift är att möta och överträffa kundens förväntningar genom ett riktigt bra bemötande och genom att lösa kundens ärende
Du ska analysera och lösa såväl enkla som komplicerade problem hos våra privatkunder. Som en effekt av interaktionen med kund ska du erbjuda relevanta lösningar och tilläggstjänster, beskriva och sälja Telias produkter och tjänster samt argumentera deras fördelar och vilket mervärde de ger kunden.
Din uppgift blir att etablera goda kundkontakter och arbeta aktivt med merförsäljning. Du kommer även att hantera lättare reklamationer.
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder ett jobb med tjänster och produkter i världsklass, i marknadens mest framgångsrika företag. Vi finns på 12 orter i Sverige och levererar allt inom telekommunikation. Möjligheten att gå vidare till nya utmaningar är stor.
Du kommer att arbeta i ett supportteam som präglas av framåtanda, högt tempo, engagemang och starkt fokus på support till kund, försäljning och kvalitet. Vi jobbar kontinuerligt med individuell uppföljning av hur nöjda dina kunder är med dig, din försäljning och effektivitet, vilket innebär att du ständigt utvecklas och får feedback på ditt jobb. Anställningen börjar med utbildning och därefter kommer du att certifieras inom olika kompetensområden.
Publiceringsdatum2011-07-08Kvalifikationer• Du har minst 3-års gymnasiekompetens eller motsvarande.
• Gärna tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakter och telefonvana
• Du har en god förmåga att kommunicera både på svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande.
• Du är van att arbeta i olika datasystem och har ett brinnande intresse för data och teknik.
Vem är du?
• Du är en positiv och ansvarstagande person som har stor känsla för service
• Du skapar goda relationer och tycker om att sälja och lösa kundens problem
• Du trivs i ett högt tempo och har en stark team känsla
Arbetstider
Vi har öppet årets alla dagar från 7.45 till 22.15 (helger 10.00 till 20.15), vilket innebär både helg- och kvällsarbete med schemaläggning.
Intresserad?
Om Du har en stark känsla för service, säljdriv och intresse av tjänster i teknikens framkant, så är du välkommen med din ansökan.
Har du frågor kontakta är du välkommen att kontakta
W 28 och 29 Eva Sjöström, 070-651 16 11
W30 och 31 Annica Lindholm, 070-370 50 00
W32 och framåt Ida Wärmefors Norrby, 90 100, 2:a hand 070-580 82 90
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Ersättningenligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-08-14
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktSe annons
FöretagTeliaSonera Broadband Services Sweden
AdressTeliaSonera Broadband Services Sweden
10663 Stockholm
Jobbnummer 981732
Observera att sista ansökningsdag har passerat.