Kundtjänstmedarbetare / Spansktalande Till Tietoevry
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-07-06Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TietoEVRY.
Om företagetTietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare tillhör du avdelningen Card Support som supporterar privatkunder från ett femtiotal banker i kortrelaterade ärenden. Du ansvarar för att besvara ärenden där kunderna är spansktalande, därmed pratar du spanska större delen av dagen. Du sitter uppkopplad mot inkommande telefoni och svarar exempelvis på frågor gällande transaktioner, auktorisation samt ärenden som exempelvis gäller spärrning och aktivering av kort samt bedrägeri. Du sitter även med viss utgående telefoni i de fall du behöver kontakta kund eller bank. I vissa fall kan även samtal på engelska eller svenska förekomma. I rollen arbetar du mot uppsatta mål och tydliga KPI:er.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasialutbildning
• Tidigare erfarenhet av service
• Flytande i spanska, svenska och engelska
• Erfarenhet från CRM- eller affärssystem är meriterande
• Erfarenhet från kundtjänst och/eller telefonvana är meriterande
För denna tjänst är de personliga egenskaperna av största vikt. Du som söker bör ha en god vana av att ge utomordentlig service till kunder och kan hantera båda stressiga kundsituationer såväl som lugna sådana. I denna tjänst är det dessutom viktigt att du vågar ställa frågor till dina kollegor om du är osäker. Därtill har du en förmåga att arbeta strukturerat med ärenden och kan planera din tid väl. Till det hör även att kunna rapportera och dokumentera om problem uppstår. Slutligen har du en känsla för att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och trivs med att arbeta mot uppsatta deadlines.
Övrig information:
Start: september
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: spanska, kundservice, service, spansktalande, TietoEVRY, stockholm, heltid, support
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5849736
Observera att sista ansökningsdag har passerat.