Kundtjänstmedarbetare som vill ta nästa steg som IT-support

Tavana IT AB / Kundservicejobb / Stockholm
2020-10-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare som vill ta nästa steg som IT-support" (sökbar t.o.m. 2024-10-06) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tavana IT AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Uppsala eller i hela Sverige

Är du i början av din karriär och sitter just nu som kundtjänstmedarbetare där du drivs av att hjälpa andra och har ett brinnande intresse för IT? Då kan du vara precis den som vi på Tavana IT söker efter!

Denna roll som supporttekniker ger dig en bred och värdefull grund inom IT och är en bra start för att utvecklas inom branschen. Du kommer att sitta placerad hos en utav våra kunder i centrala Stockholm där du kommer att arbeta i en större företagsmiljö med fart och mycket utvecklings/karriärs möjligheter. Ta chansen att tillsammans med oss på Tavana IT ta nästa steg i din karriär som supporttekniker!

Publiceringsdatum
2020-10-15

Arbetsuppgifter
Som first line supporttekniker arbetar du tillsammans med ett gäng härliga kollegor där du pedagogiskt hjälper användare via telefon och/eller mail med IT-relaterade problem. Dina primära arbetsuppgifter är att ge support via telefon, mail och fjärrstyrning, samt registrera inkommande ärenden i ett ärendehanteringssystem. Bland arbetsuppgifterna finns hantering av konton i Active Directory och felsökning relaterat till Windowsmiljö och kundspecifika applikationer.

VI SÖKER DIG SOM HAR

• Tidigare erfarenhet inom kundtjänst och telefonvana
• Hög social kompetens
• Alltid har god service i fokus, mot kund och kollegor
• Förmågan att hantera krävande användare
• Engagemang och förståelse för användarens utmaningar med IT
• Gillar problemlösning och är lösningsfokuserad
• En vilja att förbättra och utveckla verksamheten
• Tar ansvar för de arbetsuppgifter som du handhar

Du har ett genuint intresse för teknik, en vilja att utvecklas samt ett driv att hjälpa andra. I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända. Vi ser gärna att du har minst gymnasiekompetens med fördel inom IT samt sex månaders till ett års erfarenhet inom kundtjänst eller annan roll som innehåller kundkontakt via telefon, chatt eller mejl.

Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

INFORMATION

Plats: Stockholm
Befattning: Heltid 100%
Lön: Enligt överenskommelse
Arbetstider: Varierar mellan 06-22 samt helgarbete kommer förekomma.

LÅTER DET INTRESSANT?

Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande. Skicka in ditt CV till oss redan idag via "Skicka ansökan".

Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till (mailto:info@tavana.se)

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tavana IT AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tavana IT AB (org.nr 556924-2976), https://www.tavana.se/

Arbetsplats
Tavana IT

Jobbnummer
5400934

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tavana IT AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tavana IT AB: