Kundtjänstmedarbetare som talar danska sökes till e-handel inom inredning!

New Terms AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos New Terms AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Sollentuna eller i hela Sverige

En etablerad e-handel söker nu en kundtjänstmedarbetare som talar flytande danska! Om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst inom e-handel och letar efter en ny möjlighet, är detta rätt tillfälle för dig!

Uppdragsgivaren är en väletablerad aktör som erbjuder sina kunder ett klassiskt och tidlöst sortiment inom inredning och design. Nu söker de en engagerad individ att stärka deras kundsupportavdelning och leverera högkvalitativ service till sina danska kunder.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du dagligen att hantera kunders frågor gällande ordrar, produkter, återbetalningar, returer, leveransbevakning, med mera. Du ansvarar även för att svara på kunder som kontaktar e-handeln via sociala medier. Kvaliteten på företagets kundtjänst har en avgörande påverkan på kundnöjdheten, och vi söker därför kandidater som kan ge ett positivt bemötande och leverera hög servicenivå.

Vi välkomnar din ansökan oavsett om du söker heltids- eller deltidsuppdrag. Uppdraget utförs från uppdragsgivarens arbetsplats i Stockholm.

Arbetsuppgifter:
Hjälpa till att lösa kunders behov gällande orderläggning, produktfrågor, specialanpassningar, returer, reklamationer, lagervärden och frakter.
Ta emot ärenden samt besvara kunder över e-post, telefonsamtal och sociala medier.
Hålla daglig kontakt med e-handelns lagerpersonal, betalpartner samt fraktbolag.



Publiceringsdatum
2024-01-16

Kravprofil för detta jobb
Du talar och skriver obehindrat på både danska och svenska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Dokumenterad erfarenhet av arbete inom kundtjänst, helst inom e-handel.
Erfarenhet av leveransbevakning i DHL eller PostNords system.
Minst gymnasiekompetens.
Erfarenhet av att arbeta med orderhanteringssystem som Freshdesk, Zendesk eller TrustPilot.
God datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya tekniska plattformar.

Vi kommer till stor del gå på personlig lämplighet. För att kunna ge kunder god service tror vi att du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor. Tillsättning sker omgående, vänta därför inte med din ansökan!

OBS! För att kunna ansöka till Jappas uppdrag behöver du skapa en konsultprofil i Jappa och välja rollen "kundtjänst & support" för uppdraget som kundtjänstmedarbetare. Genom att göra detta blir din kompetens även synlig för uppdragsgivare som letar efter e-handelskonsulter för kommande uppdrag. Lägg ner 10-15 minuter på att skapa din konsultprofil idag för att vara i spel för spännande e-handelsprojekt!

• *******************************************************************
Tveka inte att skicka frågor till makda.joseph@jappa.jobs om du har frågor om uppdraget.
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivare
New Terms AB (org.nr 556986-8606), https://www.jappa.jobs/jobba

Jobbnummer
8396097

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från New Terms AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos New Terms AB: