Kundtjänstmedarbetare sökes till Roslagsvatten i Åkersberga.
Arena Personal Sverige AB / Butikssäljarjobb / Österåker
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Österåker,
Sigtuna,
Upplands Väsby,
Vallentuna,
Täby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Österåker,
Sigtuna,
Upplands Väsby,
Vallentuna,
Täby eller i
hela Sverige Om tjänsten
Är du en engagerad person som brinner för kundservice och administration?
Är du en teamspelare som tycker du om att ha roligt på arbetsplatsen?
Då ska du skicka in din ansökan till denna tjänst.
Detta är ett konsultuppdrag hos vår kund Roslagsvatten i Åkersberga.
Uppdraget beräknas starta omgående och pågå i ca 3 månader med möjlighet till förlängning.
Arbetstiderna är kl. 08:00-16:00 på vardagar.
Info om Roslagsvatten:
Roslagsvattens uppdrag är att skapa en sund samhällsutveckling med fokus på hållbara lösningar. Idag distribuerar Roslagsvatten dricksvatten och renar avloppsvatten i fem kommuner i Stockholmsområdet - Knivsta, Vallentuna, Österåker, Vaxholm och Ekerö. I Österåker och Vaxholm ansvarar Roslagsvatten även för insamling av hushållsavfall och driver återvinningscentraler.
Roslagsvatten är cirka 115 medarbetare med huvudkontor i närheten av Roslagbanan i Åkersberga.
Din profil
För att passa för denna tjänst ser vi gärna att du har:
• Avslutad gymnasial utbildning
• 1-3 års erfarenhet av kundtjänstarbete/kundsupport via telefon och mail
• Vana av att arbeta i flera olika IT-system samtidigt
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Vana av att arbeta utefter högt tempo och högt uppsatta mål
För att passa in i Roslagsvattens verksamhet bör du som person vara öppen, positiv och lösningsorienterad. Att du är flexibel och prestigelös ser vi som en självklarhet. Du behöver även ha ett självständigt, strukturerat och serviceinriktat arbetssätt. Vi ser gärna att du vågar ta egna beslut och har "skinn på näsan".
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2018-06-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-29
Ange följande referens när du ansöker: 6038
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAndreas Rudberg
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7
Jobbnummer 4210962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.