Kundtjänstmedarbetare sökes till Borlänge
Releasy Custumer Manegement AB / Butikssäljarjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Custumer Manegement AB i Borlänge Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer. en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vårt kontor i Borlänge söker nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare.
Publiceringsdatum2018-02-27Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal, mail och chatt. Sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen"
ProfilVi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.
Vi erbjuder dig:
• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service.
• En rolig arbetsplats med engagerade teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.
Utvecklingsmöjligheter:
Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och karriärtrappa. Releasys karriärtrappa har olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommer desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din teamleader för din fortsatta utveckling.
Arbetstid;
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider och det kan variera beroende på vilken kundtjänst man blir aktuell för.
UtbildningsbakgrundDin anställning inleds med en utbildning för att bekanta dig med Releasy samt uppdragsgivaren du är tilltänkt till. Utbildningen innehåller hur du hanterar det optimala kundmötet i telefon och de stödsystem som du kommer att arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Vill du veta mer om Releasy som arbetsgivare och våra lediga tjänster?
Releasy besöker arbetsförmedlingen i Borlänge, Borganäsvägen 12, 180309 kl 14.30
Varaktighet, arbetstid
Provanställning. Arbetstid 80-100%. Lön: Enligt kollektivavtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-31
FöretagReleasy Custumer Manegement AB
AdressReleasy Custumer Manegement AB
Kupolen 107
78170 BORLÄNGE
KontorsadressKupolen 107. Entré D
Jobbnummer 3990643
Observera att sista ansökningsdag har passerat.