Kundtjänstmedarbetare på Tele2 Företag
Transcom AB Eskilstuna / Kundservicejobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Transcom AB Eskilstuna i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs eller i
hela Sverige Vill du utveckla din karriär i ett företag som ger dig obegränsade möjligheter att växa och utvecklas? Ansök då nu för att bli en del av vårt kundtjänst team på Tele2 Företag! Som kundtjänstmedarbetare kommer du att stödja våra företagskunder genom att svara på deras frågor och lösa problem som rör mobil- och bredbandstjänster. Dessutom kommer du att dra nytta av våra enastående utvecklingsmöjligheter och bygga en karriär på ett av de ledande företagen inom telekombranschen.
Vi är stolta över att ha blivit utnämnda till årets karriärföretag för femte året i rad 2023, vilket visar att vi har en stark företagskultur som främjar och stödjer medarbetarnas karriärutveckling. Om du har viljan och drivkraften att utvecklas, kan du se fram emot en spännande och givande karriär hos oss på Transcom."
Vad erbjuder vi dig
Hos oss på Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Du kan bygga vidare din karriär inom sälj, produktkunskap, ledarskap eller coachning. När du startar en anställning hos oss erbjuder vi dig ett betalt introduktionsprogram där du får lära dig viktiga verktyg för att ha rätt förutsättningar i din nya tjänst. Vi sitter även i en härlig lokal på Kungsgatan 69 med fantastiska kollegor och engagerade ledare.
Utöver detta erbjuder vi dig:
Kollektivavtal och tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Personalrabatt på mobilabonnemang
Rikskortet, för att spara pengar när du handlar mat i butik eller på restaurang
Utvecklingsmöjligheter
Fast grundlön och möjlighet till provision
Din roll inom kundsupport:
I rollen kommer du att arbeta med support för vår kund Tele2. Vi arbetar med att hantera inkommande samtal från Tele2's företagskunder inom områden som mobiltelefoni, mobilt- och fasta bredband. Vi lägger stor vikt vid att ge professionell service till alla våra kunder, oavsett om vi gör en felsökning, besvarar fakturafrågor eller att guidar en nyfiken köpare fram till vilket mobilabonnemang som passar bäst.
I din roll strävar du efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse, bland annat genom att säkerställa med hjälp av en behovsanalys att kunden har rätt tjänst anpassat efter dennes behov. För att säkerställa behovet arbetar vi med en personlig merförsäljning för att ge kunden rätt kunskap och rätt erbjudanden. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner och starka teamkänsla. Tempot hos oss är högt - men på Transcom jobbar vi tillsammans!
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 07:45-18:15. Lördagar och söndagar stängt.
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum:
11 Mars 2024
Om dig:
Har du läst annonsen så här långt har du kanske redan fått en bild över vem vi söker. Vi söker dig som är nyfiken, kommunikativ och har ett genuint och intresse för att jobba med människor. Du kommer bli ansiktet utåt för vår kund Tele2! Du är flexibel och anpassningsbar samtidigt som du inte räds för att presentera valmöjligheter och alternativ till våra kunder. Vidare har du ett gott tålamod och är målorienterad i ditt arbete. Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder personlig utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa för den som har rätt ambitioner. Allt detta i ett företag som har väldigt kul på jobbet!
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Svenska flytande i tal och skrift då de flesta av våra kunder är svensktalande
Engelska flytande i tal och skrift för att kommunicera med kunder utanför det svenska språket
Du måste vara över 18 år och inneha en gymnasieexamen
Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande!
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju. Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en intervju. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom. Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila mig på
anton.lindberg@transcom.comOm Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av +90 kontaktcenter i 28 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Transcom AB (org.nr 556201-3234)
Kungsgatan 69 (
visa karta)
632 21 ESKILSTUNA
Arbetsplats Transcom AB Eskilstuna
Kontakt Rekryteringsansvarig
Anton Lindberg
anton.lindberg@transcom.com 070-462 50 03 Jobbnummer 8500662
Observera att sista ansökningsdag har passerat.