Kundtjänstmedarbetare På Heltid Till Spännande Bolag
Office Management bemanning och rekrytering / Administratörsjobb / Stockholm
2019-04-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare På Heltid Till Spännande Bolag" (publicerad 2019-04-17) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management bemanning och rekrytering i Stockholm,
Täby eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en spännande organisation, omgiven av härliga kollegor med ett stort driv? Är du en problemlösare som är handlingskraftig och gillar att ge grym service till kunder? Då har vi tjänsten för dig!
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Vår kund är ett företag som via digitala tjänster bygger en marknadsplats för parkering. Vår kunds apptjänst har genom åren hjälpt bilister att spara både tid och pengar. Vår kund bidrar till smartare och mer levande städer - en parkeringsplats i taget. Med hjälp av teknik eliminerar vår kund hinder, och hjälper till att förbättra stadsupplevelsen. Deras mål är att skapa en balans för utbud och efterfråga på parkeringsplatser.
Office Management söker nu kundtjänstmedarbetare till vår kund.
Som kundtjänstmedarbetare tillhör du ett härligt team med positiva och energifyllda kollegor. Ni arbetar tillsammans för att dagligen ge bästa möjliga service till vår kunds kunder.
Dina främsta arbetsuppgifter är:
• Hantering av inkommande samtal över telefon, mail och sociala medier ifrån kunder
• Administrering och hantering av fakturafrågor, GDPR-frågor, kundregistrering etc.
Tjänsten, som är på heltid, (7-16, 8-17 under vardagar) är baserad på kundens huvudkontor i Stockholm.
Denna tjänst är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Office Management men kommer arbeta på plats hos vår kund. För rätt person finns stor chans till övertag till vår kund.
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER
Vi söker dig som brinner för kundservice, har du erfarenhet ifrån servicebranschen är det meriterande. Som person är du prestigelös och en problemlösare. Vi ser även att du är en teamspelare som tycker att dina arbetskollegor är minst lika viktiga att stötta och hjälpa som kunderna. Till sist arbetar du målmedvetet och gillar ett arbete i högt tempo.
Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som skrift. Du har goda datakunskaper.
Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management och vi ombeder er kontakta oss direkt avseende frågor rörande tjänsten eller processen. Tillsättning sker snarast möjligt.
ÖVRIGT
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider.Plats: Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-04-08ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Lodin
maria.lodin@officemanagement.se +460000000
FöretagOffice Management bemanning och rekrytering
AdressOffice Management bemanning och rekrytering
Skalholtsgatan 6
16440 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6, Kista
Jobbnummer 4717686
Observera att sista ansökningsdag har passerat.