Kundtjänstmedarbetare på heltid

Arena Personal Sverige AB / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi söker nu två stycken kundtjänstmedarbetare på heltid för uthyrning till en stor kund i Helsingborg. Kunden har över 400 anställda och ligger nära tågförbindelser och övrig kommunikation i staden. Företaget levererar och erbjuder olika energitjänster och el-handels avtal. Företaget har en behjälplig arbetskultur och är en arbetsplats som ligger i framkant vad gäller kundservice och innovativa lösningar för deras kunder.

Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med olika kommunikationsmedel såsom telefoni, mail och chatt. För att trivas i rollen måste du ha en god samtalsteknik och servicekänsla samt strukturerad för att hantera administrationen som ingår i tjänsten. Vidare ska du ha en säljande attityd för att kunna föreslå erbjudanden vid all kontakt samt vara ansvarstagande och social. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta i många olika system, bland annat ärendehanteringssystem, telefonisystem och system vid felanmälningar. Vidare krävs vana av hela Office-paketet. Du behöver inte ha kunskap om alla system vid nyanställning dock förmågan att snabbt lära dig olika system och kunna växla mellan dessa i ditt arbete.

Bemanningen på kundserviceavdelningen regleras genom 3-skift mån-fre med följande arbetspass:
kl.08:00-16:30, kl.09:30-18:00 och kl. 11:30-20:00.

Tjänsterna skall tillträdas redan den 10/9 varav vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan omgående.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-08-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-04
Ange följande referens när du ansöker: 6155
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mattias Svensson mattias.svensson@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
La Cours gata 4
25231 Helsingborg

Kontorsadress
La Cours gata 4

Jobbnummer
4315516

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: