Kundtjänstmedarbetare / ordermottagare / kundsupport

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-11-22

Företaget
ESD-Center är en samarbetspartner till företag inom tillverkning av kretskort och elektronik. Deras ambition och målsättning är att hjälpa sina kunder att vara effektiva, konkurrenskraftiga och lönsamma genom att erbjuda marknadens bredaste sortiment av kvalitetssäkrade ESD-produkter såsom emballage, instrument, personligt skydd samt andra produkter som ska användas inom ett så kallat EPA-område. Till deras sortiment hör även produktionsutrustning och processmaterial för tillverkning av kretskort och elektronik.

ESD-Center har idag 17 anställda och omsätter ca 80MSEK. Huvudkontoret med administration, logistik och lager finns i ljusa fräscha lokaler i Malmö dit tjänsten är tänkt att tillsättas. De växer och stärker därför nu upp sitt team med en kundtjänstmedarbetare.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare arbetar du med varierande arbetsuppgifter som innebär att supportera såväl kunder som kollegor. Ärenden som du hanterar i kundtjänsten sker både via mail samt inkommande och utgående samtal där frågorna kan röra allt från orderstatus, ordermottagning, leveranstider samt produktinformation. Utöver detta stöttar upp dina kollegor i diverse administrativa uppgifter, bland annat gällande inköp. Du agerar spindeln i nätet och ligger hela tiden ett steg före för att säkerställa att leveransflödet fungerar samt att kunderna får förstklassig service. Du har hela tiden ett nära samarbete med övriga avdelningar där kommunikation är a och o.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet från en servicerelaterad roll samt roller där du till stor del använt telefon som arbetsverktyg är starkt meriterande.
• God datorvana är meriterande
• Att du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska är ett krav. Om du kan ryska är detta meriterande.

Vi söker dig som har ett genuint intresse för att prata med samt hjälpa kunder. Du har förmåga att skapa ett stort förtroende i kontakt med andra och uttrycker dig pedagogiskt, lättförståeligt och givetvis på ett serviceinriktat sätt. Du ingår i ett sammansvetsat team med en trevlig kultur där ni arbetar tätt tillsammans men du tar samtidigt ansvar för dina egna arbetsuppgifter. Därmed är det viktigt att du har lätt för att samarbeta. Vidare har du ett flexibelt förhållningssätt och kan hålla många bollar i luften samtidigt som du kan arbeta strukturerat och noggrant med administrativa kontorsuppgifter. Vi tror att du har en god fallenhet för att bygga relationer till andra, såväl till dina kollegor som med kunder.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att ESD har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och ESD en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord:admin, administration, support, kundsupport, kundtjänst, logistik, leverans, heltid, Malmö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
4975622

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: