Kundtjänstmedarbetare och administratör sökes!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Erfaren kundtjänstmedarbetare och administratör sökes för uppdrag över sommaren!
Vill du ha ett stimulerande arbete där du har daglig kundkontakt gällande distribution och varierade administrativa arbetsuppgifter? Adecco Office & HR ger dig möjligheten att utvecklas och få dina idéer genomförda!
Hur ser din arbetsdag ut?
Uppdraget startar omgående hos vår kund som är belägen i södra Stockholm och pågår till augusti 2011. Du kommer att arbeta på företagets kundtjänst angående distributionsfrågor och ha kontakt med kunder som inväntar leveranser. Förutom kontakten med kunderna via telefon och mail så förekommer en hel del administration kring dessa kundkontakter och ärenden. Uppdraget är på heltid, kl. 8.00-17.00.
Vem trivs här?
För att du skall trivas på uppdraget skall du ha arbetat med kundkontakt/ ordermottagning och liknande arbetsuppgifter minst ett par år tidigare. Det är meriterande om du också har arbetat med planering, administration och distribution av varor, detta för att du skall vara säker och självgående i rollen. Du bör vara en van dataanvändare och behärska Officepaketet.
Som person är du positiv och social med god samarbetsförmåga. Vidare skall du ha hög servicekänsla och tycka att det är roligt att ha fokus på kunden.
Då det stundtals är mycket att göra är det viktigt att du samtidigt som du är noggrann har förmåga att strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter för att hantera stress.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller genom att klicka på följande länk:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1310464Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Marie-Louise Bååth på tel: 08-598 982 61 eller
marie-louise.baath@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2011-05-10Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 927721
Observera att sista ansökningsdag har passerat.