Kundtjänstmedarbetare med utvecklingsmöjligheter till företag i

Jobzone Stockholm AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-11-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare med utvecklingsmöjligheter till företag i " (publicerad 2016-01-08) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobzone Stockholm AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Om Jobzone

Jobzone är det lokala bemanningsföretaget som jobbar nära dig med personaluthyrning och rekrytering. Vår vision är att skapa framgång för individer och organisationer och ända sedan starten 2002 har vårt mål varit att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. De flesta av våra 50 kontor i Sverige och Norge drivs av engagerade egna företagare på den lokala marknaden. Vi kan det vi gör och kombinerar det stora företagets leveranssäkerhet med det lilla företagets personliga bemötande.

Att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare betyder för oss att du som medarbetare blir mycket väl omhändertagen av oss på Jobzone. Självklart är vi auktoriserade, har kollektivavtal, försäkringar mm. Dessutom har vi kontinuerliga evenemang som gör att vi lär känna varandra under trivsamma former. Vi vet att det är du som medarbetare som skapar framgång för Jobzone varför vi är väldigt måna om att du ska trivas hos oss.

Vår Kund

Är ett företag i framkant med ca 23 personer på kunderviceavdelningen. Företaget sitter i Marieberg i utkanten av Kungsholmen.
För att trivas på denna mångkulturella arbetsplats behöver du gilla högt tempo, vara prestigelös samt kunna skapa en bra arbetsstruktur.

Grundlön upp till 24 år, 17 300 kr, från 24 år, 19 058 kr. Lönerevidering i fyra steg sker en gång/ år.

Känner du att du vill ta samhällsansvar och jobba för en god sak tillsammans med ett härligt gäng så är detta chansen för dig.

Publiceringsdatum
2015-11-04

Arbetsuppgifter
Kundservice primära arbetsuppgift är att ta emot inkommande beställning från kund som läggs i bokningssystemet, hjälpa kunden med befintliga bokningar samt besvara samtal när intern personal vill komma i kontakt med kundservice. Majoriteten av bokningarna kommer från myndigheter, primärt från Migrationsverket och Stockholms sjukvård.

Arbetstider

Kontorstider

Kvalifikationer
Hantera ett högt tempo och samtidigt behålla struktur då det inkommer många samtal som måste hanteras på bästa sätt.
Ha tidigare erfarenhet av kundservice samt vana att arbeta framför dator med headset.
Förstå vikten av vad god service innebär.
Noggrannhet är oerhört viktigt då minsta misstag kan leda till att bokningar sker till fel dag, fel tid eller fel plats vilket resulterar i stora konsekvenser.

Meriterande

Serviceinriktad
Stresstålig
Lojal mot företagets värdegrunder
Lagspelare
Noggrann

Tillsättning

Omgående! Intervjuer kommer att ske löpande så sök tjänsten redan idag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1056
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Hahnsson

Företag
Jobzone Stockholm AB

Adress
Jobzone Stockholm AB
Arenavägen 47, 6 tr
12177 Johanneshov

Kontorsadress
Arenavägen 47, 6 tr, Johanneshov

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2511467

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobzone Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobzone Stockholm AB: