Kundtjänstmedarbetare med start omgående till vår kund på Österm
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-08-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare med start omgående till vår kund på Österm" (publicerad 2021-09-03) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om rollen:
Vi letar nu efter en driven och engagerad kundtjänstmedarbetare till vår kund som har kontor centralt på Östermalm. Vi letar efter en stjärna som vill arbeta med fokus på bolagets svenska och amerikanska kunder och är mycket skicklig i dessa språk.
Du tillhör ett kundserviceteam på ca 15 glada serviceinriktade medarbetare som rapporterar till teamledaren. Din primära uppgift är att säkra orderhanteringen och att du ger varje kund riktigt bra service. Du tar emot inkommande ärenden via mail, webbformulär och telefon. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:
• Orderhantering och beställningar
• Reklamationshantering
• Fakturafrågor och frågor kring leveranser
• Övrig administration i kundens affärssystem
• Bidra till en rolig och trevlig stämning tillsammans med dina kollegor
Det är starkt meriterande om du har goda kunskaper i det tyska eller norska språket, samt förståelse för den amerikanska kulturen eller amerikanskt uttal på engelskan, men det är inget krav.
Publiceringsdatum2021-08-17KvalifikationerVi söker dig som är service-minded, engagerad och prestigelös. Du har en personlig approach till alla kunder och brinner för att hjälpa dem på bästa sätt. Du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt och är van att prioritera och vara flexibel. Förutom detta ser vi gärna att du även trivs med att arbeta självständigt samt gillar att bidra till en trevlig och härlig stämning i teamet. Du talar och skriver på både svenska och engelska obehindrat. Du har tidigare god dokumenterad erfarenhet av kundbemötande (butik, event, försäljning eller kundservice).
Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är på heltid med start snarast möjligt. Kontoret ligger mycket centralt i Stockholm med mycket goda kommunikations möjligheter. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd hos Hero men har mycket goda möjlighet till tillsvidare anställning hos kunden efter det. Upplärning kommer att ske under dagtid men därefter är arbetstiderna Måndag- Fredag 12-21.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på
christoffer.sperring@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Jobbnummer 5904958
Observera att sista ansökningsdag har passerat.