Kundtjänstmedarbetare med kunskaper i danska till snabbväxande f

OnepartnerGroup Sydost AB / Receptionistjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB i Kalmar, Nybro, Mönsterås, Emmaboda, Högsby eller i hela Sverige

För kunds räkning söker vi omgående en medarbetare till kundtjänst med placering i Kalmar. Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet. Uppdraget sträcker sig över 6 månader, men för rätt person är avsikten en vidare anställning hos kunden. Vår kund är ett spännande internationellt företag som arbetar med unika produkter inom friluftsliv.

Vill du ha ett socialt och omväxlande uppdrag där du får möjlighet att påverka kundernas köpupplevelser? Då vill vi gärna höra mer från dig!


Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare blir din huvudsakliga arbetsuppgift att hjälpa kunderna med alla typer av frågor som de har kring produkter, ordrar, returer, leverans, betalningar eller motsvarande. Arbetet sker främst via mejl, telefon och chatt. Arbetstiderna är dagtid och du kommer att sitta i ett öppet kontorslandskap.

Din profil
Vi söker en kommunikativ, flexibel och lösningsorienterad person som har ett brinnande intresse för kundservice. Som kund uppfattar man dig som en lyhörd person med en god vilja att besvara och lösa deras inkommande frågeställningar eller problem. För att lyckas i tjänsten är du även en trygg och stabil person som gillar att arbeta i ett högt tempo. Vi söker dig som drivs av att göra mycket olika arbetsuppgifter samtidigt.

För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har flytande språkkunskaper i såväl danska som svenska. Du har avslutad gymnasieutbildning och med fördel även erfarenhet från liknande arbete innefattande kundservice via telefon, mejl och chatt. Att du har god datavana är en förutsättning i tjänsten och har du tidigare arbetat i MS Office är du extra intressant.

Ansökan
Sista ansökningsdatum är den 2 april, men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då löpande urval och tillsättning av tjänsten tillämpas. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Ingrid Sandberg på telefonnummer 0470-34 98 72.

<iframe src="https://is.gd/w7Cm9K" style="width:100%;height:1050px;" frameborder="0"></iframe>


Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 1 000 medarbetare hittills verksamma på 25 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-03-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-02
Ange följande referens när du ansöker: 3964
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ingrid Sandberg ingrid.sandberg@onepartnergroup.se 0470-34 98 72

Företag
OnepartnerGroup Sydost AB

Adress
OnepartnerGroup Sydost AB
Storgatan 30
35231 Växjö

Kontorsadress
Storgatan 30

Jobbnummer
3395069

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OnepartnerGroup Sydost AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB: