Kundtjänstmedarbetare med kunskap inom logistik

Personalpoolen Mellansverige AB / Butikssäljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.

 Vi söker en medarbetare till frontoffice. Arbetet består av hantering av inkommande telefoni och de frågeställningar som uppkommer. Administration i IT-system av ordrar samt andra administrativa arbetsuppgifter.

Du som söker skall ha erfarenhet inom kundtjänst och inkommande telefoni. Du skall trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare och brinna för att serva, ibland i högt tempo. Vana av administration och bekväm med att arbeta i olika IT-system behöver du också vara. Då företaget i huvudsak arbetar med transporter är det en stor merit om du har tidigare erfarenhet inom detta området.

Tjänsten skall tillsättas omgående och är till en början en bemanning som för rätt person övergår i en anställning i kundföretaget.

Heltid/dagtid

Publiceringsdatum
2012-02-13

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annica Ängerek, 019-126059

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO

Jobbnummer
1156367

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: