Kundtjänstmedarbetare med IT intresse?

Proffice Partner Solutions AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Partner Solutions AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

OM PROFFICE
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice
tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika
yrken. Hos oss finns det många vägar att gå.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort ? Utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.
TJÄNSTEBESKRIVNING
Vi söker nu en person som trivs med att ge service och arbeta med datorn och telefonen som främsta verktyg. Det är önskvärt att du har systemvana sedan tidigare, men framförallt att du är en äkta problemlösare som är tekniskt lagd, lättlärd och gillar utmaningar.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att :
Proaktivt övervaka drift och hantera de störningar som uppstår eller upplevs av kundtjänst/kund.
Utföra felmottagning och analys, felavgränsning via stödssystem (såsom ärendehantering) och telefon.
Ge second line support till kundtjänsten och andra intressenter gällande moblinätsrelaterade ärenden. Du ska koordinera insatser internt för att hjälpa kund och hålla kund informerad om status för felavhjälpningen.
Vår kund sitter i fräscha, stora lokaler i södra Stockholm.
Frågor besvaras vid en eventuell intervju då kund är anonym.
Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och då urvalet sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Publiceringsdatum
2011-10-04

Kvalifikationer
Du är en trevlig, tekniskt lagd och initiativtagande person som brinner för effektiv service och problemlösning. Du är noggrann och strukturerad och trivs bra med att jobba i team och stötta internt.
Du har erfarenhet av kundtjänstarbete eller något annat yrke där du använt telefon och dator flitigt. Du är bekant med något/flera affärssystem, lär dig nya system lätt och har inga problem med att jobba i flera olika mjukvarumiljöer.
Vidare så bör du vara ansvarstagande, ha lätt för att lära och förstå värdet av att vara en god teamplayer som strävar efter att göra ett bra jobb bättre.
Med vår erfarenhet så vet vi att en av framgångsfaktorerna i en medarbetares personlighet i en kundtjänst är att man är lösningsorienterad, ser det positiva i situationer och att vara stresstålig. Inga frågor är för dumma eller problem för stora. Är detta du, så skicka in en ansökan!
Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska och har lätt för att utrycka dig i tal och skrift.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Mån-Fre 8.00-16.30. Goda möjligheter till förlängning eller tillsvidare för rätt person!

Ersättning
Fast lön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-31
Tjänsten ska tillsättas omgående så sök via www.proffice.se redan idag!
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Fatu Lönnberg, Kandidatansvarig,rek, fatu.lonnberg@proffice.se

Företag
PROFFICE PARTNER SOLUTIONS AB

Adress
PROFFICE PARTNER SOLUTIONS AB
BOX 70368
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Mäster Samuelsgatan 60
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7871700

Jobbnummer
1045473

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Partner Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Partner Solutions AB: