Kundtjänstmedarbetare/kvalitetssamordnare sökes!

Adecco Sweden AB, Göteborg / Organisationsutvecklarjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Göteborg i Stenungsund, Kungälv, Uddevalla, Trollhättan, Göteborg eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker vi omgående en kundtjänstmedarbetare/kvalitetssamordnare för uppdrag hos vår kund i Stenungsund

Publiceringsdatum
2010-10-28

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta att ansvara för kundtjänst samt miljö- och kvalitetssamordning. Du kommer att arbeta med att genomföra ägarbyten och omplaceringar i produktionssystemet, hantera administration för underleverantörer, arbeta med kundfakturor samt vara behjälplig i allmänna kontorsgöromål. Vidare kommer du även att följa kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöledningssystemet, hålla dig uppdaterad gällande lagar och regler, samt stödja och informera företagets personal gällande dessa frågor. Du kommer även arbeta med förbättringar, leda den interna kvalitets-, miljö och arbetsmiljörevisionen och hålla kontakt med interna och externa revisorer gällande kvalitet och miljö. Företaget är med placering i Stenungsund och arbetstiderna är mellan 7.00-16.00.

Erfarenheter
Vi söker dig som tidigare har arbetat med kundtjänst och är van vid kundkontakt. Vidare har du arbetat med miljö- och kvalitet tidigare och/eller har ett stort intresse och engagemang för dessa frågor. Det är meriterande om du tidigare arbetat med administration för ledningssystem såsom rapportskrivningar och avvikelsenoteringar. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och i engelska, såväl i tal som i skrift samt trivs med att arbeta självständigt. Till sist har du gymnasiekompetens eller motsvarande.

Dina personliga egenskaper
Som person är du serviceminded, kundfokuserad och självständig i ditt arbete. Vidare är du strukturerad, ödmjuk och ärlig samt har en positiv inställning. Vid anställning kommer stor vikt att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag. Uppdraget är med start i början av november och kommer att pågå ungefär ett år framöver.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Therése Engström på telefon 031 725 45 09.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-11-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Göteborg
Götgatan 11
41105 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031- 725 45 00

Jobbnummer
764422

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Göteborg: