Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport till Lekolar
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Osby
2022-02-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport till Lekolar" (publicerad 2022-05-05) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Osby,
Östra Göinge,
Älmhult,
Markaryd,
Hässleholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Osby,
Älmhult,
Markaryd,
Hässleholm,
Olofström eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-02-04Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som beräknas vara till slutet på augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Lekolar. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetLekolar AB är ett svenskt företag som är marknadsledare i hela Norden på pedagogiska hjälpmedel, leksaker, inredning och förbrukningsartiklar till skolor och förskolor. Företaget levererar material, utrustning, möbler och inredning. Lekolar finns i Norge, Danmark, Finland och Sverige, består av ca 300 medarbetare och omsätter cirka 1 miljard kronor. Huvudkontoret ligger i Osby och du blir en del av ett härligt team som har högt i tak och ser stort värde i att samarbeta och peppa varandra.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare har du i huvudsak ansvar för inkommande samtal och mejl kring frågor från företagets kunder. Vidare innebär rollen administrativt arbete så som att lägga in order i systemet och skicka orderbekräftelse samt hantera reklamationer och anmäla transportskador. Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda kunder och du ges stora möjligheter i att fatta egna beslut för att ge bästa möjliga service.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kund- och telefonkontakt
• Erfarenhet av kundtjänst (meriterande)
• God dator och systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, varför det är viktigt att du uppskattar att arbeta tillsammans med andra. Som person uppskattar du att skapa god kontakt med kunder och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och kan hantera många bollar i luften utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. I rollen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten!
Övrig information:
Start: April
Plats: Osby
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, support, service, heltid, Osby
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Ellinor Lindqvist
ellinor.lindqvist@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6311453
Observera att sista ansökningsdag har passerat.