Kundtjänstmedarbetare / kundsupport

Bravura / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-05-07

Företaget
Stanley Black & Decker tillhandahåller innovativa verktyg och smarta lösningar till såväl professionella användare som konsumenter. Företaget sysselsätter närmare 40 000 medarbetare globalt och är verksamma i fler än 175 länder. På kontoret i Mölndal arbetar 50 personer där kundtjänstavdelningen består av 14 medarbetare.


Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du huvudsakligen med inkommande mejl och samtal. Rollen innehåller breda kontaktytor där du hjälper såväl företags- och privatkunder som kollegor. Frågorna kan handla om leveranser och returer, krediteringar, debiteringar samt fraktbokningar. Som kundtjänstmedarbetare arbetar du på företagets nordiska huvudkontor där kundtjänstavdelningen är indelad i olika team. Nu söker vi en person till det team som supporterar företagets kunder i Sverige.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• God dator- och systemvana, gärna erfarenhet av SAP
• Obehindrad svenska i tal och skrift
• Det är meriterande med erfarenhet av kundtjänst eller kundservice

Du som söker har ett intresse att hjälpa andra människor och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare har du kunden i fokus och trivs med högt tempo i ditt arbete. Du drivs av att sätta igång nya uppgifter, har en god förmåga att hantera flera parallellt och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Slutligen har du förmågan att ta egna beslut, även utan allt underlag, för att komma vidare i ditt arbete.

Övrig information:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Stanley Black & Decker.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundsupport, kundservice, kundkontakt, support, service, orderhantering, order, administration, SAP, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Larsson camilla.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4776543

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: