Kundtjänstmedarbetare / Kundservice / Teknisk support

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-01-08

Företaget
Ingram Micro är en global distributör inom IT och telekom vars huvudsakliga affärsområden innefattas av logistik och tjänster, molnlösningar och produkt och distribution. Inom dessa områden erbjuder Ingram Micro innovativa lösningar för produktpaketering, mjukvarukonfiguration, e-handel och tredjepartslogistik. Företaget har kontor i Stockholm, Borås och Göteborg. Till kontoret i Göteborg söker Ingram Micro en medarbetare för kundsupportteamet som i nuläget består av en väletablerad grupp på 12 personer.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare arbetar du med supportärenden för produkter och tjänster inom främst telefoni där ditt arbetsområde varieras med företagskundens behov. Du är kontaktperson för företagets kunder vilka främst utgörs av privatpersoner. Dina arbetsuppgifter innefattas av att besvara supportfrågor per telefon och mail, logga ärenden i ett ärendehanteringssystem och återkoppla till kunder. Ett supportärende kan exempelvis vara att tillsammans med kunden felsöka och problemlösa funktioner i telefonen. I rollen samarbetar du nära dina kollegor, andra interna funktioner och rapporterar till teamledare. Hos Ingram Micro värderar man en god stämning i gruppen och erbjuder varje månad aktiviteter för att stärka denna.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• God datorvana

Vi tror att du som söker är uppmärksam, tillmötesgående och trivs i kontakt med kunder. Du uppskattar att skapa god kontakt med andra och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder. Du motiveras av att sätta dig in i kundens problem och strävar efter att erbjuda hjälp på ett lösningsorienterat sätt. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och ser till att de utförs på utsatt tid och enligt uppsatta ramar.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5031194

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: