Kundtjänstmedarbetare inom mode
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Ulricehamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Ulricehamn,
Borås,
Mullsjö,
Tranemo,
Svenljunga eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Ulricehamn,
Borås,
Mullsjö,
Tranemo,
Svenljunga eller i
hela Sverige Trivs du med kundkontakt och tycker om att lösa problem? Har du ett intresse för mode och indredning? Då ska du söka tjänsten som kundtjänstmedarbetare inom mode och inredning i Borås!
Publiceringsdatum2019-01-31Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du vara företagets annsikte utåt och ta emot samtal samt mail från kunder. Frågor som du kommer behandla gäller framförallt frågor kring fakturor, leveranser och allmän rådgivning. Det viktigate i tjänsten är att se till att lösa kundernas problem och få dem till att bli nöjda kunder. För dig som gillar att utvecklas finns det goda möjligheter både utveckla dina arbetssätt samt att ta steg internt inom företaget. I tjänsten kommer du även få en utbildning så att du blir förberedd på bästa möjliga sätt!
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ge högklassig service via telefon och mail
• Administration i datorsystem
• Ständigt komma med förbättringar i det dagliga arbetet.
Om dig
Vi söker dig som har en har en god kommuniksativ förmåga och som tycker om att ha kontakt med kunder. Har du tidigare arbetat med service eller i butik är detta ett plus men detta jobb lämpar sig även för dig som är ny på arbetsmarknaden. Då det förekommer både skriven och talad kommunikation på både svenska och engelska är det viktigt att du behärskar dessa språk.
Vidare ser vi att du är en person som är nyfiken och optimistisk som drivs av att ständigt utvecklas. Eftersom ärendena som dyker upp i tjänsten är av olika karaktär är du bekväm med att anpassa dig efter situationen och kan ta egna initiativ. Till sist trivs du med att jobba tätt med dina kollegor samtidigt som du kan jobba självständigt.
Viktigt för tjänsten är:
• Kundfokuserad och kommunikativ
• Strukturerad och initiativtagande
• Goda skriftliga och muntliga kunskaper i svenska och engelska
• Starkt meriterande är flytande norska eller finska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning 4:e mars. Uppdraget är tänkt att vara löpande med stor chans till att tjänsten övergår till en anställning direkt hos kundföretaget. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Tjänsten är heltid och arbetet är förlagt på dagar och kvällar.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten har start 4:e mars . Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju..
4. Sista steget är en workshop/gruppintervju hos företaget i sig.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Isak Ahlvik via 0736847762
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Kundtjänstmedarbetare, Mode, Kläder, Borås, Adecco, Administration, service, kundtjänst
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tjänsten är på 40 Arbetstiderna är varierande och OB-tillägg tillkommer.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-01
Ange följande referens när du ansöker: ref-28590
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsak Ahlvik
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Lilla Brogatan 34
50335 BORÅS
KontorsadressLilla Brogatan 34
Jobbnummer 4587415
Observera att sista ansökningsdag har passerat.