Kundtjänstmedarbetare i världsklass!
AXS Sweden AB / Butikssäljarjobb / Nyköping
2018-02-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare i världsklass!" (publicerad 2019-11-14) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AXS Sweden AB i Nyköping Publiceringsdatum2018-02-07ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter består främst i att ge användarsupport och service till företagets kunder gällande all förekommande systemadministration som krävs för att kunna administrera platser, biljetter, inpassering, försäljning av andra förekommande produkter samt förtäring i samband med olika typer av evenemang. Du har telefonen, ärendehanteringssystem och mail som dina främsta arbetsredskap och du besvarar löpande inkommande ärenden. I din roll ingår även att stötta dina kollegor med förekommande systemadministrativa arbetsuppgifter i samband med att systemstöd och processer ska implementeras hos nya kunder.
Då flera av företagets kunder också efterfrågar tillgänglighet under evenemang såsom för sport eller konserter kan din roll även innebära att du supporterar kunder direkt, på plats, under evenemanget, vilket kan innebära vissa resor.
VI SÖKER DIG SOM
Brinner för att arbeta med kundkontakt och användarsupport och älskar att kommunicera med kunder i telefon och via mail.
Vi efterfrågar specifikt:
• God förståelse för användarsupport och/eller systemadministration.
• Du är obehindrad i det svenska språket, i både tal och skrift, samt har goda kunskaper i engelska.
Som person är du kommunikativ och serviceinriktad och har förmåga att arbeta såväl i grupp som självständigt. Du behöver vara noggrann och strukturerad samt kunna prioritera och arbeta under högt tempo. Prestigelös och lösningsorienterad är andra egenskaper som vi värdesätter.
Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter.
ÖVRIG INFORMATION
• Start: Omgående, med hänsyn till ev. uppsägningstid.
• Omfattning: Heltid.
• Placering: Nyköping.
• Kontaktuppgifter: Linda Sandberg,
lsandberg@axs.com• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan.
(Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.)
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
lsandberg@axs.com.
Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.
KUNDFOKUSERAD SUPPORTMEDARBETARE
Trivs du som bäst när du får ge förstklassig service till dina kunder?
Vill du vara med på AXS expansionsresa och bli en del av vårat härliga team?
Sök då denna tjänst redan idag!
AXS Sweden AB är Nordens största leverantör av kompletta arenasystem. Företaget växer snabbt och därför söker vi en supportmedarbetare till avdelningen kundtjänst i Nyköping. Avdelningen består idag av 10 medarbetare som tillsammans ansvarar för att med stort kundfokus ge användarsupport och förstklassig service till företagets kunder kopplat till de systemlösningar som företaget tillhandahåller för kunderna.
Utöver detta ansvarar övriga medarbetare även för biljettförsäljning och därtill förekommande administration såsom reservationer, bokningar av- och ombokningar av biljetter till evenemang som arrangeras av företagets kunder.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-28
KontaktLinda Sandberg
lsandberg@axs.comFöretagAXS Sweden AB
AdressAXS Sweden AB
ROSVALLA EVENTCENTER, IDROTTSVÄGEN
61162 Nyköping
KontorsadressROSVALLA EVENTCENTER
Jobbnummer 3949563
Observera att sista ansökningsdag har passerat.