Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot AMA Group!

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice?
Är du en effektiv problemlösare eller flexibel och serviceinriktad?
Vill du vara med i ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje?
Då har vi jobbet för dig!

Releasy söker fler engagerade kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot AMA Group.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - Har du viljan ger vi dig utbildningen och coachningen!

Våra förmåner
• Frukost
• Frukt
• Massage under arbetstid
• Rabatterat pris hos Fitness 24/7
• Rabatterat pris hos frisör & barberare
• Rabatterat lunchhäfte hos Astern
• Kollektivavtal
• Friskvårdsbidrag
• Terminalglasögon
• Privat vård via vår företagshälsovård Feelgood
• Samtalsstöd dygnet runt med arbetshälsajouren
• Möjlighet att klättra i vår karriärtrappa
• Mängder med utvecklingsmöjligheter!

Snabbfakta
ROLL: Kundtjänstmedarbetare
STAD: Borås
OMFATTNING: Heltid - 100%
LÖN: Enligt kollektivavtal
ARBETSTIDER: Vardagar mellan 08:00 - 18:00
STARTDATUM: 2022-08-19
ÖVRIGT: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om Rollen & Arbetsuppgifter
Anställningen börjar med en intensiv utbildning där du får lära dig system och grunderna i hur man hittar resurser och felsöker kundernas problem. Som kundtjänstmedarbetare kommer du vara rösten utåt för företaget och dagligen hjälpa kunder med deras ärenden. Dessa ärenden hanteras via telefon och mejl. Du kommer att hantera supportärenden som är kopplade till företagets produkter och tjänster. Det kan handla om att leta upp befintlig order eller svara på frågor kring Ateljé Margaretha, Knittingroom, LineaHemma och Åshilds produktsortiment.

Generella krav
• Har fyllt 18 år.
• Har godkänd gymnasieutbildning.
• Kan tala svenska och engelska flytande.
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift.

Om Releasy
Vi är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Vi är ca 1500 anställda med kontor i Stockholm, Borlänge, Borås, Karlskoga, Linköping och Barcelona. Sammanlagt har vi tusentals år av erfarenhet inom kundtjänst som vi mer en gärna delar med oss av till dig! Se gärna vår film för en liten inblick i hur vi har det: https://youtu.be/igsxhXDrYxI

ÄR DU DEN VI SÖKER? Skicka din ansökan redan i dag! Via vår hemsida: https://karriar.releasy.se/
Ansökningar hanteras löpande och observera att du kommer genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kontaktar du ansvarig rekryterare Adam Gyllin på adam.gyllin@releasy.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2022-07-01

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6792245

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: