Kundtjänstmedarbetare i Helsingborg!

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Tycker du om att arbeta på en plats där det händer mycket? Har du telefonvana och har jobbat i ett ärendehanteringssystem tidigare? Då har vi Adecco uppdraget för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att arbeta med kundservice, administration och försäljning till ett stort företag utanför Helsingborg. För att trivas i rollen så måste du vara ansvarfull med stort kundfokus och vill arbeta med telefonen och din positiva inställning som främsta arbetsverktyg när du ger daglig service till våra kunder. Som kundtjänstmedarbetare arbetare du med inkommande- och utgående samtal, främst postorderbeställningar, bokningar och produktförfrågningar men även med bankärenden, och försäljnings- och informationssamtal till kund. Du arbetar även med administration såsom kundmail och brev.

Vem trivs här?

Vi tror att du som söker har minst gymnasieexamen med dokumenterat goda betyg och har erfarenhet från arbete på kundtjänst och/eller har erfarenhet av ett annat serviceorienterat yrke. Vi ser gärna också att du har ekonomisk bakgrund och ett är tekniskt intresserad. Du är van Office-användare och får gärna ha erfarenhet av att ha telefon som arbetsverktyg, exempelvis kundtjänst eller callcenter.  Goda kunskaper i svenska och engelska och skulle du ha ytterligare språk så ser vi det som ett plus. Du talar och skriver flytande svenska och engelska och det är en merit om du även hanterar finska, danska och/eller norska i tal och skrift. Du tycker om att arbeta med service, är kommunikativ och drivs av att arbeta i ett högt tempo tillsammans med dina medarbetare. Du har en förmåga att se vad som behöver göras, och tar tag i det! Dessutom är du flexibel inför nya förändringar, effektiv, nyfiken och drivs för personlig utveckling och att ha och ta ansvar.  Du är välformulerad, lättlärd, resultatinriktad och säljande. Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas hos oss är det dessutom viktigt att du gillar ett högt tempo. Du ska också gilla snabba beslut och att arbeta både självständigt och tillsammans med andra.

Publiceringsdatum
2013-10-31

Arbetstider och omfattning
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående.

Ersättning
Lön enligt avtal. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Välkommen att söka!

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Erica Fahlin, Chef Rekryteringscenter Syd Erica.Fahlin@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kullagatan 29
25112 HELSINGBORG

Jobbnummer
1691371

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: