Kundtjänstmedarbetare heltid
Airmiz AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Airmiz AB i Stockholm,
Järfälla,
Sollentuna,
Jönköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Airmee är ett av Sveriges snabbast växande logistikstartup. Vi levererar e-handelsvaror samma dag och så snabbt som inom en timme. Vi gör detta genom att optimera vår flotta i realtid med ny teknologi baserat på världsledande forskning på KTH. Vi jobbar med flera stora e-handlare och växer för varje vecka. Vi söker därför en ny fantastisk och driven medarbetare till vårt support-team som vill vara med på en global tillväxtresa.
Publiceringsdatum2021-10-01Beskrivning av jobbetDetta är en bred och utmanande roll för den som vill ha ett spännande jobb och som vill växa och komma in tidigt i ett startup som är i en stor expanderingsfas. I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att ge professionell service till både konsumenter som har frågor om leveranser och handlare via både chat, email och telefon på svenska och engelska. Du kommer att ha en central roll i vårt företag och representera Airmee mot våra kunder på bästa möjliga sätt. Vi jobbar i systemet Zendesk.
Vi växer så det knakar så det här inte en vanlig kundeservice-roll, utan du måste älska eller vara van vid att förändringar och förbättringar sker på veckobasis och ibland dagligen. Du måste också vilja driva verksamheten framåt, lösa problem som dyker
upp och ta tag i saker innan någon annan gör det. Du sätter alltid kunden i centrum. Det kan även ingå en del administrativa uppgifter i tjänsten. Vår kundtjänst är öppen från morgon till sen kväll och även helger, passen kommer därför att variera. Vi söker dig som gillar service och som tycker om att sätta kunden i fokus!
Vi tror att du har följande kompetenser:
Du måste ha perfekt svenska i skrift och tal, och ha förmåga att uttrycka dig professionellt och vänligt i skrift och tal.
Meriterande om du har arbetat i Zendesk eller liknande mjukvarosystem.
Du har en god förmåga att ta egna initiativ i ditt dagliga arbete, du har även en god samarbetsförmåga med ditt team och andra enheter.
Kan hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt.
Kan tala och skriva på svenska och engelska flytande.
Som person:
Du är positiv och trivs i en internationell arbetsmiljö med högt tempo.
Du ser lösningar där andra ser problem.
Du är en engagerad och ansvarstagande person
Du vill arbeta i team och utvecklas som person.
Du har vana att sätta kunden i centrum.
Du trivs i en miljö där saker och ting kan förändras från dag till dag.
Du trivs med en kontinuerlig uppföljning och triggas av att utvecklas både som person och i ditt arbete.
Det här är en roll för dig som vill vara med i Airmees resa och tillväxt. Det erbjuds goda möjligheter att avancera inom sin roll och bolaget!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAirmiz AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Airmiz AB (org.nr 559030-8663),
http://www.airmee.com Arbetsplats Airmee
Jobbnummer 6010318
Observera att sista ansökningsdag har passerat.