Kundtjänstmedarbetare för Unilever (dansktalande)

Meet a Group international AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-11-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare för Unilever (dansktalande)" (publicerad 2023-11-22) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Meet a Group international AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Hos Unilevers kundtjänst kommer du att hjälpa kunder med många olika frågor!

Varför ska du välja oss?
Eftersom Concentrix + Webhelp erbjuder:

Fast månadslön

Goda utvecklingsmöjligheter i jobbet och företaget via vårt karriärprogram "Get Ready!"

Möjligheten att bli en del av ett stort internationellt företag.
Kontinuerlig coachning för att utveckla din kunskap och position.

Friskvårdsbidrag

Så jobbar vi: Concentrix + Webhelp samarbetar med Unilever som är ett välkänt företag inom livsmedelsindustrin. Vi söker dig som tillsammans med oss på Concentrix + Webhelp är ansiktet utåt för Unilevers konsumentkontakt.

Unilever är ett av världens ledande företag som säljer och tillverkar konsumentvaror. De marknadsför mer än 400 varumärken i mer än 190 länder. Varje dag använder 2,5 miljarder människor Unilevers produkter för att se bra ut, må bra och få ut mer av livet. Runt en tredjedel av världens befolkning väljer något av Unilevers varumärken som Ben & Jerry's, Knorr, Dove och Hellmanns men även ikoniska varumärken som Bango i Indonesien och Suave i USA. Tretton av världens 50 främsta varumärken ägs faktiskt av Unilever.

Ditt arbete som kundtjänstmedarbetare kommer att innefatta att ge kunderna bästa möjliga support och service via telefon och mail.

Nu undrar du förmodligen - vad innebär egentligen det faktiska jobbet? Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att:

Svara på frågor och lösa eventuella problem via telefon och mail.

Säkerställa att kunderna får en bra kundupplevelse.

Arbeta strukturerat med ärenden utifrån ett ärendesystem.

Du kommer att ta emot samtal från Unilevers danska kunder. Du behöver således vara flytande på danska i både tal och skrift. Du kan även behöva ta emot samtal från våra norska kunder.

Vi tror att du kommer att vara en utmärkt match om:

Du är effektiv och professionell även i stressiga situationer.

Bor i Stockholm.

Du är en lagspelare som alltid är redo att hjälpa dina kollegor.

Du är serviceminded och kan hjälpa en upprörd kund till att få en positiv upplevelse av oss och Unilever.

Du talar och skriver flytande på både svenska och danska.

Du kan göra dig förstådd på engelska både i skrift och tal.

Vi tror att du kommer att vara en utmärkt match i vårt team och vi är verkligen glada över att välkomna dig ombord, men innan dess finns det några steg du måste gå igenom i vår rekryteringsprocess.

Låter detta som något för dig? Tveka inte - sök idag!

START: Så snart som möjligt.

PLACERINGSORT: Stockholm, Solna

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid
ARBETSTIDER: Måndag till fredag mellan 08:00 - 16:30

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-12-01

More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Concentrix + Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

#danish #english #Swedish

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Meet a Group international AB (org.nr 559191-1747), https://jobbify.se

Arbetsplats
Meet a Groups kund

Jobbnummer
8256557

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Meet a Group international AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Meet a Group international AB: