Kundtjänstmedarbetare extra/deltid

Arena Personal Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-03-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare extra/deltid" (publicerad 2019-04-25) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om tjänsten
Arlas mejeriverksamhet har i Stockholm en lång historia som började redan på 1880-talet. Idag är Stockholm mejeri Sveriges största räknat till antalet medarbetare. Här arbetar omkring 650 medarbetare med att tillverka och distribuera färska mejeriprodukter. Arlas 11 200 ägare finns i sju länder: Sverige, Danmark, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxemburg och Nederländerna (de fyra senare ingår i Arlas geografiska område "Centraleuropa"). Alla ägare har varsin röst i den kooperativa demokratin. I Sverige finns det cirka 2 700 ägare.

Nu söker vi dig, serviceinriktade person, som letar efter det perfekta jobbet vid sidan av dina studier, eller annan huvudsaklig sysselsättning. I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Arla Foods AB kommer du att ta emot samtal från såväl privatkunder som Arlas företagskunder från dagligvaruhandeln. Du kommer att få bemöta många olika typer av frågeställningar som du antingen kommer att kunna besvara direkt, eller som kräver vidare efterforskning. Det kan exempelvis handla om reklamationer eller problem med leveranser. Detta kräver att du har en god problemlösningsförmåga och hög servicenivå. Du kommer att sitta på Arlas kontor i Stadshagen.

Du kommer att bli schemalagd enligt överenskommelse måndag - söndag klockan 7.00 -17.00.
Start: så snart som möjligt
Uppdraget kommer att löpa tillsvidare.

Din profil
Till den här tjänsten söker vi dig som i dagsläget är studerande och har minst ett och ett halvt år kvar av dina studier. Alternativt har du en annan huvudsaklig sysselsättning, såsom eget företag eller deltidsanställning. Du har god datavana och lätt för att sätta dig in i nya system. God svenska i tal och skrift är en förutsättning för att klara arbetsuppgifterna.

Det är förstås mycket meriterande om du har jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare.

Personliga egenskaper vi eftersöker är att man har en positiv inställning, kan ta egna initiativ, är driven, samt tycker att det är motiverande att lösa problem.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-03-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-04
Ange följande referens när du ansöker: 6569
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Andreas Rudberg andreas.rudberg@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
4646874

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: