Kundtjänstmedarbetare / Customer Service Representative
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-07-16Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 1 månad. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Pernod Ricard. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetPernod Ricard är världsledande inom spritindustrin. De är verksamma inom närmare 80 dotterbolag och 94 produktionsanläggningar över hela världen. Pernod Ricard Sweden är en del av Pernod Ricard Northern Europe och har 60 anställda i Stockholm. Företaget fokuserar på 15 viktiga vin- och spritvarumärken som ABSOLUT, Jameson, Havana Club och Jacob's Creek.
Dina arbetsuppgifterPernod Ricard söker en serviceinriktad och strukturerad person till rollen som kundtjänstmedarbetare. Du kommer att ingå i ett team om tre professionella och engagerade kollegor i en internationell miljö som präglas av ett högt tempo och korta deadlines. Rollen har stort kundfokus och du ansvarar för att tillhandahålla kundservice i toppklass.
Uppgifterna består främst av hantering av inkommande beställningar och problemlösning kopplat till fakturor, lagerskillnader och klagomål. Utöver detta ingår interna tjänster som att stödja försäljning med produktinformation och att registrera försäljningsorder samt hantera returer. Du fungerar till stor del som företagets mittpunkt i verksamheten med många intressanta kontaktpunkter som försäljning, marknadsföring, lagerhållning och planeringsavdelningen. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet från liknande tjänst som administratör, kundtjänstmedarbetare eller receptionist
• Mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift
För att lyckas i den här rollen tror vi att du har förmågan att arbeta mot deadlines och sätta prioriteringar självständigt samt att du har är bra på att kommunicera för att arbeta tydligt med både interna och externa intressenter. Vidare har du en god förmåga att samarbeta och du är en lagspelare som bidrar till att skapa en bra stämning inom teamet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5866634
Observera att sista ansökningsdag har passerat.