Kundtjänstmedarbetare B2C till St1!
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Vi söker dig som är en serviceinriktad och problemlösande lagspelare. Vi söker dig som vill ha en kommunikativ roll och bli en del av det härliga teamet B2C på St1! Välkommen in med din ansökan idag!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för St1 räkning en driven och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare. St1 är en känd aktör inom drivmedelbranschen med stationer runt om i Sverige. Du kommer att ingå i ett härligt och sammansvetsat team på 10 personer som gemensamt jobbar för att skapa bästa möjliga kundservice mot privatkunder. Dessutom står teamet just nu inför en spännande digitaliseringsfas där du tillsammans med teamet kommer spela en viktig roll i att skapa en ännu bättre kundupplevelse!
Teamet består av härliga och sociala kollegor som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet. Här kommer du få ta del av ett spännande och tryggt företag med goda värderingar som värdesätter alla sina medarbetare högt!
Tjänsten erbjuder en gedigen introduktion i början av tjänsten för att få bästa möjliga förutsättningar. Du kommer att både få stöttning av teamet samt din närmsta rapporterande chef som är Team Lead för B2C.
Du erbjuds
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2023-08-19Dina arbetsuppgifter• Hantera inkommande ärenden från kunder via samtal, chatt och mejl
• Hantera faktura-, saldo- och kvittofrågor
• Hantera tekniska frågor om St1 betalapp
• Hantera produktfrågor och felanmälningar
• Samarbeta internt med ärendeuppföljning
VI SÖKER DIG SOM
• Har en avklarad gymnasial utbildning
• Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet
• Har goda kunskaper i Outlook och MS Office
Det är meriterande om du har
• Kunskap i Salesforce
• Arbetslivserfarenhet av First line support inom tekniska frågor.
Vi söker dig som är en social och utåtriktad person med en känsla för service. Du som person är en kommunikativ teamplayer, relationsskapande och vågar fråga om det är något du inte förstår. Du tar egna initiativ, är kreativ och lösningsorienterad i ditt arbetssätt. Vi ser även att du som person är ansvarstagande för hög kvalitet sett till arbetsuppgifter, samt för att skapa god stämning i gruppen och på arbetsplatsen.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Serviceinriktad
• Problemlösande
• Kommunikativ
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om om St1 här!
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15096810".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8042968
Observera att sista ansökningsdag har passerat.